امام جمعه ایوان گفت: در طول سه شب قدر در ایوان بیش از 50 میلیون تومان برای ساخت مسجد جامع شهرستان از مردم هدیه دریافت کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۹۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر جلسه اخلاق مدیران شهرستان ایوان در مسجد جامع برگزار شد.

حجت الاسلام لروند امام جمعه ایوان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در جمع مدیران ادارات اظهار کرد: به سبب تقوای دل بود که امام خمینی(ره) به جایگاهی رسید که مراجع نجف برای شفای بیماران از دستان مبارک حضرتش تبرک می جستند. وی مسئولان را به تقوای جسم و از آن مهمتر تقوای دل توصیه کرد و گفت: دل حریم کبریاست.

حجت الاسلام لروند در ادامه به فرهنگ غلط وضع شده« مسجدسازی صرفاً وظیف دولت است» اشاره و بیان داشت این فرهنگ غلط باید اصلاح شود و در سایه اصلاح این فرهنگ است که اعتقادات محکم می شود.

وی اذعان داشت: در طول سه شب قدر در ایوان بیش از 50 میلیون تومان برای ساخت مسجد جامع شهرستان از مردم هدیه دریافت کرده است.

وی ابراز کرد: دین داری جزو وظایف مردم است، لکن دولت هم باید کمک کند؛ چرا که دولت از مردم است و مردم باید پایه گذار باشند.

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان گفت: مردم ایوان دست و دل باز هستند و نسبت به دین نیز مقید، لکن مسئولان ادارات نیز باید از مردم جان مانند و در راستای تحقق سازه مسجد که نیاز ضروری شهرستان است، از حقوق خود، نه از بودجه ادارات خودی نشان دهند. این بهترین نتیجه درس اخلاق به مدیران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار