مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

عده‌ای با دیدار با فتنه‌گران خطوط انحرافی را تقویت می‌کنند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: امروز عده‌ای هنوز از خطوط منحرف خود دفاع کرده و با دیدار با فتنه‌گران این خطوط انحرافی را تقویت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۹۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در همایش حضرت علی(ع) و انقلاب اسلامی که بمناسبت شهادت آن حضرت برگزار شد، اظهار داشت: 25 سال بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) به تعداد هر روز یک قدم از اصول و خط قرمزهای اسلام وقرآن عقب‌نشینی شد.

وی با تاکید بر اینکه شخصیت امام علی(ع) شخصیتی انقلابی است و یک قدم هم از اصول انقلابی خود عقب‌نشینی نکرد، ادامه داد: امام علی(ع) اصول انقلابی را برای همیشه تاریخ و برای همه نسل‌ها و دوران‌ها حفظ کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه نتیجه 25 تخطی از اصول انقلاب سه گروه شد، بیان داشت: ما نیز اگر ذره‌ای از انقلاب خود فاصله گرفته یا منحرف شویم به گروه‌های مختلفی علیه  نظام پیش خواهیم رفت.

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه در زمان حضرت علی(ع) خط‌قرمزها به هم ریخت، خاطرنشان کرد: 25 سال تخطی از اصول انقلاب باعث می‌شود که کسی نفهمد چه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مالک دست راست علی(ع) بود اما معیار نیست، تصریح کرد: شخص انقلابی باید همیشه و در همه صحنه‌ها از خطوط قرمز نظام و انقلاب دفاع کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: رعایت خطوط قرمز باعث می‌شود مردم تحلیل درست داشته باشند و تحلیل واقعی را از دست ندهند.

حجت‌الاسلام جمالی با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در نظام دارند و باید خطوط را درست تشخیص دهند، گفت: امروز عده‌ای هنوز از خطوط منحرف خود دفاع کرده و با دیدار با فتنه‌گران این خطوط انحرافی را تقویت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما از خطوط قرمز کوتاه بیاییم نتیجه آن مردمی می‌شوند که نتوانند درست تشخیص دهند، افزود: هر گاه خطوط قرمز بهم بریزند گروهی در دل نظام رشد می‌کنند که نمی‌خواهند سر به تن نظام باشد.
انتهای پیام

ارسال نظرات