خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

جوانی دوران طلایی یک انسان و بهار زندگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین بیان کرد: جوانی بهترین دوره انسان می‌باشد، جوانی اوج عمر یک انسان و بهار زندگی است و همه چیز با طراوت ،بدن انسان در سلامت و انسان در اوج قله همه چیز را می بیند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۳۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کلاس اخلاق کارکنان سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین صبح امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین، با اشاره به انواع سعادت از دیدگاه انسان اظهار داشت: انسان پیوسته در مسیر سعادت است که البته بعضی ها این مسیر را اشتباه انتخاب می‌کنند و سعادت را در مال و ثروت زیاد،بعضی دوری از دنیا و بعضی ها علم را مسیر صحیح سعادت می دانند.

وی با بیان اینکه سعادت در دو چیز خلاصه می‌شود، اذعان کرد: سلامتی و جوانی برای انسان بسیار با ارزش هستند چرا که قدر دانستند این دو موارد سبب تحقق پیشرفت‌های دیگر خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: جوانی بهترین دوره انسان می‌باشد، جوانی اوج عمر یک انسان و بهار زندگی است و همه چیز با طراوت ،بدن انسان در سلامت و انسان در اوج قله همه چیز را می بیند.

وی با اشاره به ویژگی های دوران جوانی عنوان کرد: انعطاف پذیری ،قابل تغییربودن ،حق پذیر و در مقابل حق خاضع بودن از ویژگی های این دوران است است و جوانی  مثل نهالی است که تازه کاشته شده است و اگر در مواردی شخص خطا کرد می تواند سریعا برگردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: کسی که قران بخواند در حالی که جوان است قران با گوشت و پوست او عجین می شود.

وی گفت: اگر انسان بر اساس روشهای صحیح دینی عمل بکند اعضای بدن انسان می تواند عمر بیشتری داشته باشند و اینکه سلامتی،عمر و جوانی همه ثروت هستند و قبل از اینکه فقیر بشوید قدر ثروت را بدانید و اگر ثروت دارید از آن به نحو احسنت استفاده نمایید.

این مسئول با اشاره به حقوق‌های نجومی مسئولین متذکر شد: متاسفانه در نظام جمهوری اسلامی کسانی حقوق های نجومی می‌گیرند بخاطر طمع و قانع نبودن است که با این کار سبب ایجاد فاصله طبقاتی می‌شوند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها