خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حدائق در جمع کارکنان ناحیه بسیج ثارالله (ع):

مسؤولان راه و روش حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) گفت: مسؤولان راه و روش حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند که برای جامعه آن‌زمان جه‌کار می‌کرد نه این‌که برخی از آنان به‌جای خدمت به مردم، دنبال وام‌های کلان و حقوق مضاعف باشند.
کد خبر: ۸۷۰۲۰۱۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
حجت‌الاسلام علیرضا حدائق در نشستی با عنوان اخلاق در جمع کارکنان سپاه ناحیه ثارالله این شهر اظهار داشت: قضاوت در جامعه باید مبتنی‌بر روش و شیوه زمامداری حضرت علی(ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) وضع جامعه را می‌سنجید و براساس آن حکومت‌داری می‌کرد و در این راستا باید با پیروی از امام شیعیان بسیاری از مشکلات پیش روی جامعه را برطرف کرد.

حدائق بیان داشت: بعضی از افرادی که زیارت عاشورا می‌خوانند و چندبار به مکه رفته‌اند اما خمس نمی‌دهند که باید توجه بکنند که دین‌مداری در چیست.

وی بابیان این‌که عادل‌ترین زمامدار تاریخ در تقسیم اموال نسبت به مردم امیرالمؤمنین علیه‌السلام بود گفت: مسؤولان راه و روش حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند که برای جامعه آن زمان جه کار می‌کرد نه این‌که برخی از آنان به‌جای خدمت به مردم، دنبال وام‌های کلان و حقوق مضاعف باشند چراکه در این شرایط  نمی‌توانند به مردم و جامعه خدمت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار