مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

آل سعود منشاء تمامی شرارت‌ها در منطقه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: آل سعود منشاء تمامی شرارت‌ها در منطقه است و امروز گروههای ضد انقلاب توسط عربستان سعودی تغذیه می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۰۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان با حضور پایوران کادر و سرباز در محل مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن تسلیت ایام جانسوز شهادت امام علی (ع) گفت: بدون ترديد اخلاق مجموعه ي رفتارها و سرشت هايي است که انسان در همنشيني ها و دوستي هاي خود هنگام همزيستي با انسان ها بروز مي دهد، پس شناخت اخلاق علوي ضرورت دارد تا انسان ها هرچه بيشتر با شخصيت انسان کامل آشنا شده و در نهايت مکارم و سجاياي اخلاقي او را الگوي خود قرار دهند.

حجت الاسلام تقی خدائی فام نهج البلاغه را بهترين اسوه و الگوي ولايت براي اخلاق معرفي کرد و گفت: كسى را نمى‏توان يافت كه چون امام على عليه السلام خواهان خير و صلاح امت بوده باشد؛ چرا كه او همواره بر آن بود تا مسير تاريخ را در بستر واقعى آن به جريان اندازد.

وی در ادامهبا محکوم کردن سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل خلیفه، اظهار کرد: طبق قوانین بین‌المللی تابعیت حق اشخاص است و نمی‌توان شخصی را به‌خاطر اظهارنظر سیاسی سلب تابعیت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با بیان اینکهدستگاه تبلیغاتی سعودی ها در حالی ایران را متهم به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی می کند که به سختی می توان کشوری در خاورمیانه و شمال افریقا پیدا کرد که از دخالت های آشکار آنها در امان مانده باشد، افزود: آل سعود تا کنون هزینه جنگهای آمریکا و تهاجم وحشیانه آن در سراسر جهان را تامین و تغذیه می کنند.

خدایی فام گفت: رژیمی که در داخل با فساد مالی گسترده و اختلافات زیاد مواجه است، طی این سال ها کوشیده تا با هزینه های سرسام آور مالی به حامیان بین المللی و منطقه ای خویش و پرورش گروهک های تروریستی نظیر داعش در زمینه نا امن کردن منطقه به اهداف شوم قدرت های جهانی و صهیونیست بین المللی جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود در اثر سیاست های غلط خود در مسایل مهم و راهبردی منطقه و جهان متحمل شکست های سنگینی شده است، اظهار داشت: آل سعود، درصدد است که در شرایطی که در داخل دچار مشکلات بسیار است با برون فکنی و منحرف کردن افکار عمومی منطقه و جهان، برای چند صباح دیگر به جنایت ننگین و پلید خود ادامه دهد.

حجت الاسلام خدایی فام با بیان اینکه پاسداران ، بسیجیان و سربازان امام خامنه ای ( مد ظله العالی)لحظه ای به دشمن اجازه اجرای نقشه های شوم و شیطانی خود را نخواهند داد، تصریح کرد:اگر امروزه در شمال غرب کشور احزاب معاند دوباره راه اندازی می شود با تغذیه مالی و فکری آل سعود است که به دنبال متشنج کردن فضای جمهوری اسلامی ایران است که بحمدا.. نیروهای رشید قرارگاه حمزه سیدالشهداء کمر آنان را شکستند.

گفتنی است در ادامه برنامه حاضرین همنوا با مداحی حاج علی سخی مداح اهل بیت عصمت و طهارت دررثای شهادت مظلومانه آن امام همام سوگواری و عزاداری کرده و اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار