خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان تجسمی در کبودراهنگ

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان کبودراهنگ از برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان تجسمی کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ در محل نمایشگاه‌های دائمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۸۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

زهره مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین امیر مومنان(ع) اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر نمایشگاه نقاشی هنرمندان تجسمی کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ با موضوع رمضان و عفاف وحجاب در محل نمایشگا‌های دائمی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مورد با حضور مسئولین افتتاح شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ نماز، روزه‌داری، حجاب، کشف استعدادهای بالقوه و حمایت مسئولین از هنرمندان شهرستان است.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: هنر موهبتی الهی است که در هرقالبی می‌گنجد و این هنرمند است که هنر را با قلم و دستان توانمند خود خلق و متعالی می‌کند.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید ازنمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ازتاریخ ۶ لغایت ۱۵ تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ پذیرای بازدید علاقه‌مندان و عموم مردم در ساعات اداری ٨ الی ۱۴ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار