خبرهای داغ:
ياسر متانت
امام جمعه گلپایگان:

جلوگيري از قاچاق کالا، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام اسماعیلی در نماز جمعه اين هفته گلپايگان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی تحقق پیدا می کند که جلوی قاچاق کالا گرفته شود و قاچاق کنترل شدنی است به شرط اینکه مسئولین بخواهند.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۲۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

حجت الاسلام اسماعیلی در نماز جمعه اين هفته گلپايگان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی تحقق پیدا می کند که جلوی قاچاق کالا گرفته شود و قاچاق کنترل شدنی است به شرط اینکه مسئولین بخواهند.

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپايگان با گرامیداشت هفتم تیر، سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب و هفته قوه قضاییه، از زحمات و تلاش قضات و کارکنان دادگستری شهرستان گلپایگان در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

امام جمعه گلپایگان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و در پیش بودن شب های قدر گفت: همه باید تلاش کنیم با حضور در مساجد از فرصت طلایی شب های قدر برای کسب معارف دینی، دعا و نیایش برای قرب الهی نهایت استفاده را ببریم.

ايشان،ضمن گرامیداشت روز ۱۲ تیر سالروز فرمان رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق كالا اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی تحقق پیدا می کند که جلوی قاچاق کالا گرفته شود و قاچاق کنترل شدنی است به شرط اینکه مسئولین بخواهند.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی تصریح کرد: متاسفانه بیشترین قاچاق کالا در کشور توسط نورچشمی ها و کارتل های اقتصادی صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: چرا باید بگذاریم کالاهای بی کیفیت کشورهای بیگانه در کشور توسعه پیدا کند و در مقابل صنعت و تولید و اشتغال ما را از کار بیاندازد؟!

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: باید دست افراد نفوذی که در زمینه قاچاق فعالیت دارند از خیانت به این نظام قطع شود.

حجت الاسلام اسماعیلی با گرامیداشت ۱۰ تیر سالروز صنعت و معدن عنوان کرد: ۴ هزار واحد صنعتی در شهر ما وجود دارد که متاسفانه اکثر آنان با مشکل روبرو هستند.

وی با اشاره به تلاشی که مسئولین شهرستان برای حل این مشکلات می کنند یاد آور شد: صاحبان صنایع نیز تدبیر کنند تا حقوق کارگران ضایع نشود.

حجت الاسلام اسماعیلی همچنین با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: امروز یکی از ترفندهای جامعه استکباری برای از بین بردن نظام اسلامی توسعه مواد مخدر در بین جوانان است.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه افزود: بالاترین آمار زندانیان در حبس کشور متعلق به زندانیان مواد مخدر است.

وی با اشاره به خطرات مواد مخدر برای جامعه و خانواده عنوان کرد:در نزد فرد مبتلا به مواد مخدر، اخلاق و و خانواده و بي ارزش خواهد شد.

ايشان با اشاره به اینکه اکنون مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تبدیل شده است، افزود: اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از مفاسد اجتماعی، اخلاقی و طلاق است و همه باید در راه پیشگیری از این پدیده شوم برای آسیب نرسیدن به جامعه و خانواده بکوشیم.

امام جمعه گلپایگان اولین علت طلاق در شهرستان را اعتیاد نام برد و تصریح کرد: پدر و مادرها، خانواده ها آگاه باشند امروز مواد مخدر صنعتی با گذشته تفاوت دارند اثر ات نامطلوبي روی فرد مبتلا خواهند گذاشت.

حجت الاسلام اسماعیلی به خانواده های معتادین توصیه کرد با صبر و پذیرش بیشتر برای حل این بحران درون خانواده تلاش کنند و از طرد معتاد پرهیز کنند.

وی با اشاره به آغاز شدن ثبت نام های حوزه علمیه در شهرستان عنوان کرد: یکی از آسیب های شهرستان جذب کم طلبه در آن است.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: امروز یکی از نیاز های اصلی بشریت در جهان و حتي داخل كشورمان، دسترسی به اسلام ناب محمدی خواهد بود که در صورت کوتاهی ما، وهابیت و سلفی ها و جای آن را پر خواهند کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و انقلابی که در كشور بحرین ایجاد کرد، یادآور شد: رژیم آل خلیفه باید بداند امروز حتی با در حبس کردن سخنگوی مردم نمی تواند در مقابل مردم بحرین بایستد و عاقبت پیروزی از آن مردم است.

وي در پايان با اشاره به در پيش بودن روز جهاني قدس خاطر نشان كرد: همه باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس در جمعه هفته آینده و حمایت از مردم فلسطین، پاسخ دندان شکنی به سفاکی ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی بدهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار