رئیس اداره آموزش سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی:

پیش‌نویس سند توسعه روستایی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تهیه شد

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: خرداد امسال پیش نویس سند توسعه روستایی در زمینه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تهیه شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی حضرتی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برنامه‌ریزی این اداره در خرداد سال 95 اظهار داشت: در این رابطه، پیش نویس سند توسعه روستایی در زمینه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تهیه شد.

وی افزود: علاوه بر آن جلساتی در کمیته صنعت، معدن و تجارت در چارچوب فرایند تدوین برنامه ششم توسعه استان برگزار شد که در آن ضمن بررسی چارچوب ارائه شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نسبت به تهیه وضع موجود بخش‌های صنعت، معدن، بازرگانی داخلی و تجارت خارجی اقدام شده است.

حضرتی با اشاره به اقدامات حوزه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: در این باره نیز احصاء و طراحی زنجیره محصولات نفت، گاز، پلی اتیلن سنگین و سبک وخطی پتروشیمی در قالب استندهای فنری انجام شده و ضمن مکاتبات متعدد با شرکت‌های سرمایه گذاری به منظور جذب و مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌ها در استان، اولویت‌های سرمایه گذاری برنامه توسعه صنعتی، معدنی و تجاری و‌سرمایه گذاری شهرستان مهاباد تدوین شد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از تدوین برنامه اولویت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی، معدنی و تجاری و سرمایه‌گذاری شهرستان خوی نیز خبر داد و افزود: از سوی دیگر فرآیندهای سرمایه‌گذاری به منظور تدوین کتابچه راهنمای سرمایه‌گذاری ارسال شد.

حضرتی به بیان اقدامات حوزه آمار و برنامه‌ریزی خرداد سال 95 پرداخت و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی ثبت آمار تولید در شهرستان نقده، تدوین برش استانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سازمان و نیز تهیه گزارش" صنعت، معدن و تجارت به روایت آمار و اطلاعات" نیز در ماه گذشته انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار