عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

سیاست نابجای اقتصادی، متاثر از تکانه های بین المللی است

غلامرضا شرفی گفت: سرمایه گذاری در واحدهای خرد و متوسط، حمایت از صنایع دستی و داخلی، دریافت مالیات از بنگاه های اقتصادی کلان، تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی موجب می شود تا در برابر سیاست نابجای اقتصادی متاثر از تکانه های بین المللی مصونیت داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۶۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم آبادان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سیاست های نابجای اقتصادی اظهار داشت: مولفه های اقتصادی مشخص است و بخش وسیع اقتصاد هر کشوری از اقتصاد جهانی تبعیت می کند لذا اقتصاد کشور ما هم از این فرمول اقتصادی مبرا نمی باشد و باید با استفاده از راهکارهای مختلف، اثر منفی پارامترهای اقتصاد جهانی بر اقتصاد کشور را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه در برابر تکانه های بین المللی دست بسته نباشیم افزود: سرمایه گذاری در واحدهای خرد و متوسط، حمایت از صنایع دستی و داخلی، دریافت مالیات از بنگاه های اقتصادی کلان، تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی موجب می شود تا در برابر سیاست نابجای اقتصادی متاثر از تکانه های بین المللی مصونیت داشته باشیم.

شرفی در خاتمه افزود: باید با تعیین و تبیین مولفه های اقتصادی بجا،  بتوانیم تحرک لازم برای بازار فروشتولیدات داخلی را فراهم نماییم و فرهنگ مصرف گرایی کالاهای خارجی، اسراف را از بین ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار