فرمانده سپاه ثارا... خارگ

تکلیف بسیج، ادامه راه و آرمان شهیدان است

همایش مودت، عصر دیروز و با حضور اقشار مختلف بسیج، در حسینیه سپاه ثارا... خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۷۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ؛ فرمانده سپاه ثارا... خارگ در همایش مودت و رحمت که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با آروزی قبولی عبادات روزه داران، گفت: رمضان، ماه ذوب شدن گناهان و بهترین فرصت برای تمرین گناه نکردن است و حفظ معنویت به دست آمده این ماه درطول سال، باعث استحکام بنیه ایمان و تقوای مومنین می باشد .

سرگرد عبدالکریم دانش آموز در ادامه اظهار داشت: بسیج مثل همیشه به تکلیف خود در قبال انقلاب عمل کرده و امروز نیز که صحنه و میدان مبارزه دچار تغییر اساسی شده است، جلودار مبارزه با دشمن است .

وی ضمن تاکید براینکه حفظ روحیه بسیجی، نقش حیاتی در تداوم انقلاب دارد، صحنه تقابل کنونی دشمن با نظام را جنگ فرهنگی به منظور ترویج ارزشهای مادی خود در جامعه و فاصله گرفتن مردم از روحیه انقلابی و جهادی دانست.

فرمانده سپاه ثارا... خارگ تصریح کرد: تکلیف بسیج، ادامه راه و آرمان شهیدان است و بدین منظور بسیجی با روحیه جهادی وارد میادین فرهنگی، علمی، صنعتی، ورزشی و اقتصاد می شود که در صورت فراگیر شدن این روحیه در بین مسئولین ومردم حتی بزرگترین موانع نیز نخواهد توانست سد راه توسعه وترقی ملت بزرگ ایران شود .

سرگرد دانش آموز به مسائل منطقه و عقده گشایی استکبار جهانی و ارتجاع عربی نسبت به مقاومت در قالب جنگ نیابتی اشاره نمود و یادآور شد بخشی از دول منطقه با زر و زور و به منظور حفظ دولت های نامشروع وغیر مردمی خود، عده ای از همه جا بی خبر را به نام داعش که داعیه دار پیاده سازی شریعت، البته از نوع یزیدی و اموی هستند را به زعم باطل خود به جنگ با دشمنان خدا و به جان ملت مظلوم سوریه انداخته اند .

وی هدف اصلی این در گیری ها را حذف سرپنجه ها وهم پیمانان انقلاب اسلامی در منطقه که به مثابه نوک پیکان مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند، دانست و همدستی استکبار، صهیونیسم و ارتجاع عرب علیه محور مقاومت را از این منظر قابل بررسی و ردیابی دانست .

دانش آموز اظهار داشت: در دنیای امروز که خصیصه بارز آن رفاه و تجملات است، اخلاص رزمندگان مدافع حرم و حضور داوطلبانه آنان در جبهه های حق علیه باطل به منظور دفاع از حریم اهل بیت و حفظ پایداری مذهب به حق شیعه صرفا با مراجعه به مکتب سرخ عاشورای حسینی که نیتی جز اصلاح دین امت رسول الله از تحریفات بنی امیه نداشت، توجیه پذیر می گردد .

فرمانده سپاه ثارا... خارگ با رد شایعاتی که اینها به خاطر پول و پست می روند، تاکید کرد: عمل به تکلیف شرعی در برابر مذهب اهل بیت و پیکار با دشمنان سفیانی و یزیدی ائمه اطهار همچنین دور نگه داشتن شر این حرامیان جگر خوار از حریم مقدس انقلاب اسلامی انگیزه اصلی رزمندگان پاک باخته مدافع حرم است و اگر ما بخواهیم با ملاک های صرفا مادی به قضیه نظر کنیم، حقیقتا چه کسی حاضر است جان خود را برای پول به خطر بیندازد .

وی تصریح کرد: شبهه، ریشه در تاریخ دارد؛ عده ای، امام حسین(ع) را نیز خارجی و قیام کننده به خاطر مقام دانستد، شایعه کرده بودند: دفاع مشروع و مقدس ما در جنگ تحمیلی عراق، برای آب اروند و خاک بصره است که همه می دانیم حقیقت این چنین نبود .

سرگرد دانش آموز گفت: ما باید با تیزبینی و هوشیاری راه حق را از باطل بازشناسیم و به تکلیف الهی خود در دفاع از اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی که نشات یافته از مکتب الهی اهل بیت و قرآن کریم است، عمل نماییم .

در پایان بسیجیان حاضر در مراسم در ضیافت افطار فرماندهی سپاه ثارا... خارگ شرکت نمودند .

ارسال نظرات