خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز:

هدف دشمن تغییر دادن اندیشه مادران انقلابی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در آیین اهدای هشت سری جهیزیه بسیجیان حوزه ام حبیبه(س) این ناحیه در مسجد علی ابن ابیطالب گلشهر تبریز گفت: از مهم ترین برنامه های دشمن تغییر افکار مادران انقلابی است تا فرزندان ولایی و متدین تربیت نشود.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۹۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دشمن درصدد تغییر رفتار در نظام جمهوری اسلامی با رویکرد جایگزین کردن جنگ نرم به جای جنگ سخت بوده است.

وی با اشاره به حیله های دشمن ادامه داد: دشمن در زمان جنگ تحمیلی به این نتیجه رسید که شیعه ای که به این معتقد است که شهادت پیروزی است، غیر قابل شکست است و به همین خاطر به دنبال تغییر رفتار بنیادی در سبک زندگی مردم ایران با پخش بیش از دو هزار شبکه ماهواره ای برآمد.


فرمانده سپاه ولایت تبریز یادآور شد: دشمن با تغییر ذائقه های مردم درصدد تلویزیونی و در نتیجه ماهواره ای کردن مردم است و مردم باید بدانند دوهزار کانال ماهواره همانند این است که در خانه هایمان دوهزار سرباز را قرار داده ایم.

ارسلانی در پایان سخنانش با قدردانی از بانیان اهدای جهیزیه و خیران پایگاه شهید شریف زاده افزود: در ماه ضیافت الهی که در های رحمت برای بندگانش باز است برای بندگی خداوند این فرصت غنیمت است.


در پایان از امام جماعت مسجد، خیرین و هیئت امنای مسجد علی ابن ابیطالب گلشهر قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار