فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه احیاء شود

آسیب‌های اجتماعی نتیجه بی‌حجابی در جامعه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان گفت: بی‌حجابی بستر بسیار مهم برای ایجاد و اشاعه آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام رجبی ظهر امروز در جلسه هفته عفاف و حجاب که با حضور روحانیون شهرستان کمیجان برگزار شد با اشاره به ایجاد امنیت به واسطه حجاب برای زنان در جوامعه گفت: حجاب و عفاف در جامعه زن را از هرگونه آسیب مصون نگه می‌دارد.

وی افزود: حجاب فرهنگ دینی کشور را نشان می‌دهد از این‌رو همواره در طول تاریخ، دشمنان اسلام همواره اعتقادات و باورها و ارزش‌های دینی مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و متأسفانه امروز شاهدیم بی بندو باری و بی‌حجابی جامعه را در سیطره خود گرفته است.

حجت‌الاسلام رجبی خانواده را مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و گفت: ناهنجاری‌های بی‌حجابی ریشه فرهنگی دارد و در این میان مادر خانواده بهترین نقش را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده دارد از سوی دیگر شخصیت فرزندان از خانواده شکل می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان تصریح کرد: حجاب و عفاف به‌عنوان ارزش در جامعه بشری و جوامع اسلامی مطرح است و براساس مستندات تاریخی حجاب منوط به اسلام نبوده و از ابتدا مورد توجه بانوان در عرصه‌های مختلف تاریخی بوده است.

وی افزود: حجاب یک ارزش انقلابی و دینی است و یکی از اهداف انقلاب اسلامی مبارزه بابی بندوباری وبی حجابی در جامعه بود و با توجه به این مهم می‌طلبد که فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه احیاء شود.

حجت‌الاسلام رجبی در پایان خاطرنشان کرد: تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به برنامه‌ریزی فرهنگی دارد چراکه جامعه محجبه و عفیف سلامت جامعه را تضمین می‌کند و متأسفانه در این میان بی‌حجابی بستر بسیار مهم برای ایجاد و اشاعه آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات