بسیج نماد ارزش‌ها و دشمن‌شناسی

شعار "مرگ بر آمریکا حذف شدنی" نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: علیرغم فتنه دشمنان قسم خورده و فتنه‌گران و غفلت‌زدگان داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران تابع زیاده‌خواهی‌های استکبار نخواهد شد، شعار "مرگ بر آمریکا" از اعتقادات ملت ایرن حذف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۲۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در همایش بزرگ مودت فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه اراک با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی اظهار داشت: دشمن سعی دارد تا با هجمه فرهنگی خود باورهای دینی را در جامعه کم‌رنگ سازد و دست کم جامعه را به غفلت برد.

وی افزود: فرماندهان در ماموریت اصلی بسیج که بصیرت‌افزایی است حضوری فعال و نقشی موثر دارند، دشمن‌شناسی از اثرات حضور بسیج در جامعه است، بسیجیان در زمینه بصیرت‌افزایی و نیل مردم به سوی ارزش‌های والای دینی نقش ارزنده و مهمی ایفا می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی پرچم اسلام در دنیا برافراشته شده و پیام اسلام ناب در تمام دنیا طنین‌انداز شده، ایران اسلامی و حفظ وحدت، هوشیاری و اقتدار به الگوی مردم مسلمان و آزاده کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی تبدیل شده و می‌تواند سرلوحه مبارزه مردم جهان با استکبار باشد.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب نشان داد که تنها با تکیه به قدرت لایزال الهی و همگرایی و همدلی حول محور ولی امر مسلمین می‌توان خط بطلان بر افسانه‌های هر قدرتی کشید و تنها درایت ولایت فقیه است که انقلاب اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های استکبار حفظ کرده است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی پرچم اسلام در دنیا برافراشته شده و علیرغم فتنه دشمنان قسم خورده و فتنه‌گران و غفلت‌زدگان داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با دشمنان نظام اسلامی هیچ‌گاه از رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکا اطاعت نمی‌کند و تابع زیاده‌خواهی‌های استکبار نخواهد شد شعار ملت ایران شعار "مرگ بر آمریکا" بوده و خواهد بود و هرگز دست از استکبارستیزی برنمی‌داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: بسیج همواره برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور خواهد داشت و همواره پیرو خط ولایت خواهد بود، رئیس جمهور یا هر مسئول و شخصیتی که در خط رهبری باشد برای ما عزیز است و اگر در خط ولایت نباشند در کنار ما نیست.

حجت‌الاسلام عبدی در ادامه سخنان خود با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه اجابت دعا و مغفرت است، بایستی از هر لحظه این ماه بهره بگیریم و شب‌های قدر را قدر بدانیم، علاوه بر تلاوت قرآن، ذکر صلوات را نیز نباید فراموش کنیم و تا می‌توانیم در این ماه همچون ماه‌های گذشته با ذکر هر روزه آن به دل و روح خود آرامش بخشیده و اضطراب‌ها و تنش‌های زندگی امروز را از خود دور کنیم.

وی افزود: اخلاق، اخلاص، ولایت و ذکر صلوات ترازوی اعمال آدمی را سنگین می‌کند از این‌رو هرگز این امور را مورد غفلت قرار ندهید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک با اشاره به میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) تصریح کرد: چهار ویژگی امام حسن مجتبی(ع) برجسته است که بایستی ما از این ویژگی‌ها الگو بگیریم از جمله صبر و شکیبایی، شجاعت، بندگی و کرامت که بایستی با تاسی به آن حضرت در تحکیم دین گام برداریم.

در پایان این همایش نیز تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه اراک مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات