رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند :

حضور 11 رشته ورزشی در جام رمضان 95 در شازند

رجبی از حضور 11 رشته ورزشی فعال در جام رمضان 95 در شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۲۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

امید رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است، گفت: انسان می‌تواند در این ماه بابرکت علاوه‌ بر تهذیب نفس و بالا بردن معنویت خود، با انجام صحیح و به‌موقع ورزش به تقویت قوای جسمی بپردازد.

وی بابیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته مسابقات جام رمضان در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات باهدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین افزایش احساس لذت از ورزش در این ماه برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند اظهار کرد: رشته هایی نظیر فوتبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، کاراته و ... در دو بخش آقایان و بانوان امسال در جام رمضان شرکت می کنند.
 
رجبی  با اشاره به فصل تابستان و برنامه ای اوقات فراغت، بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند در 28 رشته ورزشی کار خود را آغاز کرده است.
 
وی مسابقات جام رمضان را فرصت بسیار خوبی برای ایجاد شادی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان دانست و یادآور شد: این مسابقات با هدف ایجاد نشاط در ماه مبارک رمضان هر شب تا پایان ماه رمضان با عنوان تکریم این ماه عزیز در سطح شهرستان انجام می شود.
ارسال نظرات