مسوول سیاسی سپاه کنگان:

دولت آمریکا و شبکه بی بی سی با انتشار اسناد جعلی به دنبال پروژه نفوذ و ادامه مذاکرات هستند

مسوول سیاسی سپاه کنگان گفت: بررسی سیر مبارزاتی حضرت امام (ره) از سال 42 تا آخرین لحظات عمر شریف ایشان ،آمریکا چیزی جز شیطان بزرگ نیست.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۵۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، رضا میرزایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: انتشار و پخش مستند ساختگی از شبکه سلطنتی انگلستان مبنی بر روابط حضرت امام(ره)با دولت آمریکا در دوره جان کندی و کارتر در آستانه بیست وهفتمین سالروز بزرگداشت حضرت امام(ره)در راستای پروژه نفوذ و برنامه ای جهت ادامه مذاکرات است.
وی اضافه کرد: انتشار اسناد جعلی با اهداف تبلیغاتی و غرض آلود و در پی تخریب و ایجاد تزلزل در بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شد در حالیکه با مطالعه در سیر مبارزاتی حضرت امام(ره) از سال 42 تا زمان رحلت ایشان و همچنین مطالعه وصیت نامه سیاسی الهی ایشان به جعلی بودن مستند منتشر شده پی می بریم.
میرزایی تاکید کرد: رسانه های بیگانه بخصوص بی بی سی در سیر جریان نفوذ سعی در به تردید کشاندن جامعه در اهداف و بنیان های فکری و اعتقادی دارند البته این در حالی است که دشمن شناسی و دشمن ستیزی امام عزیزمان برهمگان مبرهن است و همگان می دانند که امام همواره آمریکا را شیطان بزرگ می خواندند.امام (ره)شاه را به خاطر آمریکایی بودنش قبول نداشت و در طول حیات خود همواره دسیسه های آمریکا علیه ملت های مظلوم گوشزد می نمود مردم عزیز ما جمله تاریخی حضرت امام که فرمود :آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را فراموش نخواهند کرد.
رضا میرزایی همچنین خاطر نشان کرد: امام بزرگوار ما همیشه شعار نه شرقی و نه غربی را سرلوحه مبارزات و خط مشی انقلاب می دانست و می فرمود: ما با دولت هایی که ظالم هستند چه به ما ظلم کرده باشند و چه به برادران مسلمان ما ظلم کرده باشند با آنها دشمن هستیم.
وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام گفت: آمریکایی که هواپیمای مسافربری را با قریب سیصد نفر سرنگون میکند از جعل سند ابایی ندارد،مردم نیز با تاسی از راه و کلام امام (ره)همواره آمریکا را شیطان بزرگ می دانند و فریب توطئه های آنها را نخورده و آمریکا ،انگلیس و اسراییل را دشمن اصلی خود می داند.

ارسال نظرات