نماینده مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:

رضایت مردم، پشتوانه مسکن مهری است که آخوندی فاجعه آمیز می‌داند/آقایان مدعی، سری به شهرستان‌های محروم بزنند

نظر افضلی گفت: نظر شخصی من این است که آقای آخوندی نباید مسکن مهر را فاجعه آمیز تلقی می کردند به رفع مشکلات می پرداختند؛ رضایت مردم پشتوانه مسکن مهر است.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۷۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

نظر افضلی نماینده منتخب مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ادعای آقای آخوندی که مسکن مهر را فاجعه آمیز تلقی کردند اظهار داشت: مسکن مهر فاجعه آمیز نبوده است و مدعیان فاجعه آمیز بودن سری به شهرستان های محروم هم بزنند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم پشتوانه مسکن مهر است افزود: مسکن مهر در خیلی از نقاط کشورمان منجر به خانه دار شدن افراد بسیاری شد و افراد زیادی با 10 تا 15 میلیون تومان توانستندخانه دار شوند، با توجه به اینکه هر طرحی مشکلاتی دارد محسناتی را هم داشته است لذا باید به شکل صحیح بررسی و نگاه کرد.

افضلی بیان داشت: مسکن مهر موجب شد تا قیمت زمین و مسکن در شرایطی که معضلات مسکن فراوان بوده است کاهش یابد هر چند مسکن مهر فراز و نشیب هایی داشته است و بسیاری از خدمات به شکل کامل رفع نشده است.

وی در خاتمه افزود: نظر شخصی من این است که آقای آخوندی نباید مسکن مهر را فاجعه آمیز تلقی می کرد به رفع مشکلات آن می پرداخت و اقدامات لازم را انجام و تکمیل می کرد، مسکن مهر دعاگویان زیادی برای دولت پیشین دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار