خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

واحدهای صنفی متخلف استان فارس در ماه رمضان پلمب می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: واحدهای صنفی محدود شده‌اند که از اذان صبح تا اذان مغرب حق فروش مواد غذایی ندارند و واحدهای متخلف در صورت توجه نکردن به تذکرات پلمپ می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۶۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
سردار احمدعلی گودرزی در بیست و یکمین همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است و باید تمام و کمال اجرایی شود اظهار داشت: نیروی انتظامی استان فارس تمام تلاش خود را برای همکاری هرچه بیشتر با آمرین به معروف در استان فارس انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه نقش آمرین به معروف نقشی مهم و مثمره ثمر در جامعه امروز کشور ایران است افزود: آمرین به معروف تنها کسانی هستند که بدون کوچکترین هزینه‌ای برای دولت و کشور در جامعه ایجاد امنیت و فضای مناسب اجتماعی کرده‌اند که باید نقش این افراد را در جامعه جدی بگیریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه بسیجیان از جمله افرادی هستند که همیشه و همه جا اگر جمهوری اسلامی نیاز به کمک داشته، بدون هیچ گونه چشم داشتی حضور یافته‌اند خاطرنشان کرد: با وجود حجم عظیم تبلیغات منفی از طرف استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اگر آمرین به معروف و مردم بیدار کشور ایران نبودند تا به امروز تمام آرمان‌های انقلابی از میان رفته بود.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مورد مشکلات فرهنگی سال‌ها قبل زنگ خطر را به صدا در آورده بودند تصریح کرد: با وجود 150 کانال فارسی زبان ماهواره‌ای  که تبلیغاتی سوء دارند، مردم استان فارس در تحویل سال به حرم شاه چراغ (ع) می‌روند و آنجا سال خود را تحویل می‌کنند که این نشان از ایمان قوی و محکم مردم استان فارس دارد.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای که با دادستان استان فارس داشتیم مصوبه‌ای در مورد واحدهای صنفی به امضا رساندیم افزود: واحدهای صنفی محدود شده‌اند که از اذان صبح تا اذان مغرب حق فروش مواد غذایی ندارند و واحدهای متخلف در صورت توجه نکردن به تذکرات پلمب می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در ادامه با بیان اینکه کشور ایران با تهدید جدی مواد مخدر روبه‌رو است افزود: نیروی انتظامی از مردم خواهش می‌کند که در صورت مشاهده خرید و فروش مواد مخدر هرچه سریع‌تر به مامورین نیروی انتظامی خبر دهند تا اقدامات پیشگیرانه لازم انجام شود.

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در این همایش با اشاره به این موضوع که ماه رمضان جایگاه ویژه‌ای در بین مردم ایران دارد اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مناسبی است که آمرین به معروف و ناهیان از منکر با روزه خواران و بد حجابی در سطح شهر برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه با تذکر لسانی به تنهایی نمی‌شود جامعه را اصلاح کرد افزود: یکی از کار‌های آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید ایجاد بستر مناسب برای افراد در جامعه به وسیله فرهنگ سازی باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تقابل با افکار و مکتب ظلم و ستم استکبار جهانی است تصریح کرد: کشورهای غربی سعی در فردی کردن دین دارند که با شبکه‌ها و ابزارهایی که در دست دارند سعی در انتقال این افکار به جوانان کشور ما را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها