خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج ثارالله خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی مروجین، راویان و هسته های فرهنگی بسیجیان

مجید میکائیلی گفت:تبیین نقش پایگاه و مسجد و هسته های فرهنگی در جهت کاهش دارندگان ماهواره، نقش مسجد و پایگاه در نظام فرهنگی کشور به عنوان یک شاخص فرهنگی پایدار و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی از اهداف این دوره می باشد
کد خبر: ۸۶۹۴۴۶۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید میکائیلی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز برگزاری دوره آموزشی مروجین، راویان و هسته های فرهنگی ناحیه بسیج ثارالله با حضور 300 نفر از بسیجیان فرهنگی خبرداد.

میکائیلی با بیان اینکه  ترویج عناوین و موضوعات فرهنگی در بین بسیجیان از هدف های این دوره می باشدگفت:  این دوره آموزشی ویژه مروجین( مسئول فرهنگی حوزه ها)، راویان(مسئول فرهنگی پایگاه ها) و هسته های فرهنگی می باشد.

وی با اهمیت نقش آفرینی در ارتقاء کیفیت و کمیت نشست های مردمی و حوزه ای گفتٰ: سرفصل های آموزشی مربیان در این دوره آموزشی، اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف جامعه ایرانی، تبیین آسیب های رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی می باشد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه ثاراله (ع) شیراز از جمله محورهای این دوره آموزشی را ،تبیین نقش پایگاه و مسجد و هسته های فرهنگی در جهت کاهش دارندگان ماهواره، نقش مسجد و پایگاه در نظام فرهنگی کشور به عنوان یک شاخص فرهنگی پایدار و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار