خبرهای داغ:
رئیس شعبه ویژه گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

معرفی 10 واحد کله‌پاچه‌فروشی متخلف به تعزیرات حکومتی همدان

رئیس شعبه ویژه گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان از معرفی 10 واحد کله‌پاچه‌فروشی متخلف به تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۹۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: فروشگاه‌های آلایش دامی (کله‌پاچه و....) به اخطارهای قبلی بی توجه بوده و برای بار دوم به تعزیرات معرفی شدند.

وی افزود: پیرو اخطارهای قبلی با توجه به شروع فصل گرما و احتمال فساد مواد گوشتی و با هماهنگی و همکاری تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و اتاق اصناف همدان اکیپ گشت مشترک طی یک ماه گذشته برای بار دوم اقدام به بازرسی از واحدهای آلایش دامی (کله وپاچه ...)همدان کرد.

رئیس شعبه ویژه گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: در این گشت برای 10 فروشگاه متخلف به دلیل عرضه و فروش به صورت غیربهداشتی و خارج از یخچال فرم تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: به کلیه فروشندگان آلایش دامی توصیه می‌شود در این خصوص ضوابط بهداشتی را رعایت کنند درغیر این صورت قانون کوتاه نخواهد آمد.

مرادی با بیان اینکه میزان تخلف این واحدها بیش از 46 میلیون ریال است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم ضمن عدم خرید مواد غذایی که به صورت غیربهداشتی عرضه و نگهداری می‌شود در صورت مواجهه با هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه پیامکی 30009651 به تعزیرات اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات