رئیس شعبه ویژه گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان از بازرسی مشترک تعزیرات حکومتی از قنادی ها در طرح رمضان و جریمه قنادی‌های متخلف خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۶۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

محمود مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف زولبیا، رعایت مقررات بهداشتی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است

وی افزود: اکیپ گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان باهماهنگی مرکز بهداشت و اتاق اصناف این بار جهت نظارت بر چگونگی تهیه، پخت و توزیع انواع زولبیا به سراغ قنادی‌ها رفت.

رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کلتعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به بازرسی از قنادی‌ها تصریح کرد: در برخی از واحدها تخلفاتی نظیر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وعدم درج قیمت مشاهده و برای 6 واحد متخلف فرم تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

وی با بیان اینکه مجموع مجازات متخلفین نزدیک به 9 میلیون ریال است، گفت:اداره کل تعزیرات حکومتی استان ضمن توصیه به صنف قنادان برای رعایت بهداشت محصولات ارائه شده از شهروندان استان تقاضا دارد مایحتاج خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه پیامکی 30009651 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات