خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به فعالیت اکیپ‌های نظارتی تعزيرات حکومتی همدان در ماه رمضان گفت: این طرح هر روز در قالب دو اکیپ در همدان و یک اکیپ در شهرستان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۱۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان طرح نظارتي ويژه با همكاري ساير دستگاه‌ها اجرايي می‌شود.

وی افزود:بر اساس سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و در راستاي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان با شروع ماه مبارک رمضان و لزوم پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب، تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان کرده است.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: با همکاری و هماهنگی سازمان های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشكي، اتاق اصناف، دامپزشکی و سایردستگاه‌های مرتبط تمهیدات لازم برای برگزاری طرح نظارتی ویژه این ماه با تشكيل گشت‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی مواد غذایی سلامت محور در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح هر روز در قالب دو اکیپ در همدان و یک اکیپ در شهرستان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

حسن‌پور تصریح کرد: هم استانی‌ها مي‌توانند با تحویل شكايات كتبي خود به شعب مزبور یا از طریق سامانه پیامکی 30009651 تعزیرات حکومتی، تلفن 32524484 تعزیرات حکومتی همدان (مركزاستان) و یا از طریق شماره تلفن ۱۲۴(بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) شکایات خود را برای پیگیری اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات