خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن ؛

مساله فرهنگ جوامع ازمساله اقتصاد مهمتر است

امام جمعه بندرترکمن گفت: مساله فرهنگ در جوامع بسیار مهم است ودر بلند مدت از مساله اقتصاد مهمتر می شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۵۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام منصوری با اشاره به عظمت وفضایل ماه مبارک رمضان اظهارداشت:رمضان یکی از عظیم ترین ماههایی است که خداوند متعال نهایت لطف واحترام رابرای مهمان هایش فراهم ساخته است.
وی افزود:دراین ماه بخشش گناهان نسبت به ماههای دیگر سریعتر وراحت تر صورت می گیرد لذا هر کس در این ماه امرزیده نشود فرصت بزرگی را از دست داده که در ماههای دیگر قابل جبران نیست.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به رعایت حرمت ماه رمضان تصریح کرد:مایه خوشحالی است که حرمت ماه رمضان در این شهر همواره از سوی مردم رعایت می شود واین احترام ،قابل ارزش وستودنی است.
منصوری با اشاره به دیدارنمایندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری وبیانات معظم له اذعان داشت: مساله اصلی در کشور بحث اقتصاد است که باید حل شود چرا که تولید داخلی راهگشای مناسبی برای اشتغال در کشور است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد:وظیفه مسولین ایجاد اشتغال برای جوانان است لذا آموزش وپرورش وسایر ارگانها باید مساله شغل را فرهنگ سازی کنند،مسولین وظیفه سنگینی در این امر به عهده دارند.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به اهمیت فرهنگ در جوامع بیان کرد:مساله فرهنگ در جوامع بسیار مهم است ودر بلند مدت از مساله اقتصاد مهمتر می شود لذاجای تاسف است که مقام عظمای ولایت در مساله فرهنگ کشور احساس نوعی ولنگاری می کند.
این مقام مسول با اشاره به اختصاص بودجه میلیاردی وبالای دولت در سال 94 به دستگاه فرهنگی کشور ابراز داشت:چرا بودجه اختصاص یافته به فرهنگ کشور بجا درجایگاه خود صرف نشد لذا این مساله مهمی است،چرا باید اینگونه باشد وبه موسیقی وراه اندازی کلاسهای آن بیشتر از کلاسهایی که در جهت توسعه وتقویت دین اهتمام دارند توجه شود ما با موسیقی مخالف نیستیم اما تقویت بعد معنوی واعتقادی جوانان از طریق کلاسهای قرانی در اولویت ویژه نظام است که باید از سوی مسولین مورد توجه ویژه قرار گیرد. 
حجت الاسلام منصوری با اشاره به سخنان قاطع ومحکم وزیر امور خارجه ایران در جواب نمایندگان امریکایی که قصد بازدیداز اماکن انرژی هسته ای ایران وموارد برجام را داشتند اعلام داشت:ظریف با سخنان قاطع خویش جواب زیاده خواهی های امریکایی ها را دادکه مایه خرسندی است.
وی با اشاره به توهین های دامنه دارآمریکا در متهم کردن ایران به عدم رعایت قانون حقوق بشر تاکید کرد:واضح است که ایران قربانی تروریسم های دولتی وغیردولتی ومقامات وشخصیتهای بزرگ دینی بوده است همچنانکه جنگ تحمیلی بر ما وهزاران شهید شوخی نبوده ونیست وامریکا خود شیطان بزرگی است که فقط در صدد اتهام به کشورها در مساله نقض حقوق بشر است در حالی که خود ناقض بزرگی حقوق بشر است.
منصوری با اشاره به اقدام بان کی مون وسازمان ملل در حذف کردن نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر وکودک کشی یادآورشد: اقدام غیرانسانی وبی سابقه بان کی مون وسازمان ملل متحد که باید حامی حقوق بشر باشدنوعی باج دادن به عربستان وسردمدارانش است که نشاندهنده سرسپردگی آنان به دلارها وپولهای کثیف رژیم سعودی است.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به عملیات های دامنه دارمسلمانان در آزادسازی فلوجه خلاطر نشان کرد:انشاالله با نابودی عربستان زمینه صلح جهانی فراهم شود. 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار