خبرهای داغ:
مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان مطرح کرد

شهدای فرهنگی بهترین الگوهای عملی اخلاق و سبک زندگی

مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان گفت: شهدای فرهنگی بهترین الگوهای عملی درس اخلاق و سبک زندگی هستند.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۶۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان به همراه جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2با خانواده شهید سیفی دیدار کردند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شهدا بیان داشت: ابراز ارادت به جامعه شاهد و احترام به مقام شهید وظیفه همگان است وهمه ما زیر بار منت شهدا به خصوص شهدای فرهنگی هستیم.

حسین مرادی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا باید در جامعه همگانی و نهادینه شود، افزود: احترام به شهید و خانواده شهید یک افتخار است و ما لبیک‌گویان به فرمان مقام معظم رهبری وظیفه می‌دانیم خادم خانواده شهدا باشیم.

وی آموزش عملی رفتار و اخلاق را یکی از ابعاد حرفه افتخارآمیز معلمی دانست و گفت: شهدای فرهنگی بهترین الگوهایی هستند که درس اخلاق وسبک زندگی را تنها با کتاب و بیان منتقل نکردند بلکه با رفتار صادقانه اخلاقی خود آنچه که بودند می‌گفتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دلجویی از ایشان یک تکلیف و وظیفه ای است که بر عهده عموم مردم به ویژه فرهنگیان است.

محمد باب‌الحوائجی افزود: تعدادی از شهدای ما از فرهنگیان و دانش‌آموزان هستند و شهدای قشر دانش‌آموز نتیجه تربیت معلمان شهید والامقام هستند.

همسر شهید نیز خاطراتی از شهید بزرگوار و استمرار ارتباط معنوی شهید با خانواده بیان کردند و برجسته‌ترین ویژگی شهید را مردم‌داری و ارتباط شهید با دانش آموزان و مردم برشمردند.

در پایان دیدار با اهدای لوح یادبود از خانواده شهید بزرگوار تقدیر به عمل آمد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات