خبرهای داغ:
فرماندار ويژه شهرستان ملاير با بيان اينکه تمام شهداي ما شاخص بوده‌اند، گفت: سبک زندگی و شهادت شهدا، روشنايي بخش راه و زندگي ما است.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۹۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظيم رضايي امروز در نخستين جلسه ستاد شهيد «حاج رسول حيدري»، شهيد شاخص استان در سال 95، ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اين ايام فرصتي طلايي است تا به طور خاص به خودسازي بپردازيم.

وی با تقدير از تلاش‌هاي انجام شده در راستاي گراميداشت شهيد «حيدري» افزود: زنده نگاه داشتن ياد شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، نشر الگوهاي انقلاب اسلامي و شهداي شاخص اقدامي در خور ستايش است.

فرماندار ويژه شهرستان ملاير با بيان اينکه تمام شهداي ما شاخص بوده‌اند، افزود: برخي از اين شهداي بزرگوار الگوهايي برتر بوده‌اند که عملکرد ايشان، سبک زندگی و شهادتشان، روشنايي بخش راه و زندگي ما است.

وی بر تامل جوانان در احوالات اين شهداي گرانقدر تاکيد کرد و در خصوص شهيد «رسول حيدري» گفت: از بدو ورود به شهرستان با نام اين شهيد بزرگوار آشنا شدم و به حق لازم بود نام ايشان در کنار ساير شهداي شاخص کشور گرامي داشته شود.

رضايي با گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام(ره) بیان داشت: شهداي ما پيرو امامي بودند که جهاني مي‌انديشيد و افق فکري ایشان فراتر از مرزهاي جغرافيايي بود.

وی افزود: امام خميني(ره)، نه به آب و خاک که به تعالي اسلام مي‌انديشيد و مرزهاي سياسي و جغرافيايي فکرشان را محدود نمي‌کرد؛ شهداي ما نيز چنين بودند، چنان که اين تکليف طبيعي شهيد «رسول حيدري» نبود که در بوسني به مبارزه بپردازند و به شهادت نائل شوند، بلکه اين اعتقاد راسخ شهيد حيدري به دفاع از مظلوم در هرکجاي عالم و لزوم جهاد در راه خدا بوده است که ايشان را به اين راه رهنمون ساخت.

رضايي با قدرداني از همرزمان شهيد «حيدري» نيز افزود: ارزش‌هاي سبک زندگی شهدا بايد به شايستگي منتقل شوند و براي برنامه‌ها، بخصوص اين برنامه خاص، اولويت ها با دقت ويژه تعريف شوند و تمام دست‌اندرکاران شهرستان ستاد را ياري کنند.

وی با بيان اينکه تمام ما وارث شهدايي هستيم که در خصوص آنها صحبت مي کنيم، افزود: باید با اعتقاد حرکت کنيم و دليل موفقيت حضرت امام(ره) نيز اخلاصشان بود و ماه مبارک رمضان فرصتي است تا بر اين مسائل بيشتر بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات