خبرهای داغ:
در دیدار عوامل نمایش فصل شیدایی با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد:

قزوین میزبان نمایش میدانی و چند رسانه‌ای «فصل شیدایی»

به همت مجموعه های فرهنگی قزوین، نمایش بزرگ میدانی و چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۳۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به دنبال اجرای نمایش «فصل شیدایی» در استان‌های مختلف کشور، این بار استان قزوین میزبان نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» خواهد شد.

 این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی و تهیه کنندگی علیرضا کوهفر تهیه شده که وقایعی را قبل از خلقت انسان تا ظهور منجی عالم بشریت به صورت میدانی و چندرسانه‌ای به نمایش در آورده است.

 هر آنچه که رنگ خدایی به خود بگیرد ماندگار می‌شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عوامل نمایش فیلم فصل شیدایی با بیان ابعاد اثرگذاری این فیلم، اظهار کرد: این میزان اثرگذاری نشان می‌دهد این کار بسیار ارزشمند، مهم و در مسیر دینی و اسلامی حرکت کرده است.

وی تصریح کرد: در مجموعه فصل شیدایی تشویق مردم به دین و مسائل معنوی با ابزارهای جدید صورت می‌گیرد که این مهم بر جذب مخاطب و اثرگذاری بیشتر آن کمک کرده است.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: اگر غربی‌ها از ماهواره و شیوه‌های متنوع رسانه‌ای برای نفوذ استفاده می‌کنند، ما باید دستمان را بالای دست آن‌ها بگذاریم زیرا خداوند فرموده: مؤمنان را در جای برتر نشانده‌ام. اگر با این نگاه وارد کارها شویم خداوند در هنر، سینما و جهات دیگر درهایی را به روی ما باز می‌کند که به روی دیگران باز نکرده است.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: توجه به این معانی موجب می‌شود که کارمان عالم دیگری پیدا کند، قطعاً این معنا در کارهای ارزشمندی همانند «فصل شیدایی» دیده شده است زیرا اگر دیده نمی‌شد دل‌ها متوجه این کار نمی‌شد.

 امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: هر آن چه که رنگ خدایی به خود بگیرد ماندگار می‌شود و هر چه زمان بگذرد جاذبه بیشتری پیدا می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها