امام جمعه میانه:

مشکلات اقتصادی نیازمند ایستادگی در برابر استکبار است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهرستان حل مشکلات اقتصادی را نیازمند ایستادگی آحاد جامعه در برابر فشارهای استکبار عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۹۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی احساس مسئولیت در راستای عملی کردن اقتصادمقاومتی را وظیفه آحاد جامعه عنوان و بر لزوم عمل به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و وصایای امام راحل تأکید کرد.
وی نظارت بر نحوه تولید و فروش محصولات کشاورزی، کنترل بازار و برچیدن بازار دلالی را از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی برشمرد و گفت: در فصول مختلف سال و در ایام مناسبتی شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم که مطابق با آموزه‌های دینی ما نیست.
حجت الاسلام حامدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت جهانی به‌وسیله بندگان صالح خداوند است، اظهار کرد: حرکت جهادی و خودکفایی در بخش های مختلف به خصوص کشاورزی باید هرچه سریع‌تر محقق شود.
وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه و جهان، گفت: آتش بیاران معرکه جنگ و کشتار، امروز به‌عنوان میانجی در نشست‌ها و گفت و گوهای بی‌نتیجه بین کشورهای حامی آنان پیش‌قدم می‌شوند.
حجت الاسلام حامدی بسنده کردن به مذاکرات صلح در راستای حل مشکلات فلسطین و سوریه را بی‌فایده خواند و تنها راه خروج از وضعیت موجود و دست‌یابی به پیروزی را مقاومت بر سر ارزش‌ها و پیروی از دستورات الهی عنوان کرد.
وی حمایت‌های مالی عربستان از سازمان ملل در کمک‌رسانی به برخی کشورهای فقیر و نیازمند را تنها بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن به جنایات و خارج کردن اسم این کشور از لیست حامیان تروریست ذکر کرد.
امام جمعه میانه با اشاره به دغدغه فرهنگی رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با هجمه های فرهنگی باید کوشا باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار