خبرهای داغ:

خود فروختگان در بي بي سي وطن فروشي نكنيد

کد خبر: ۸۶۹۱۵۱۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
بي شك امام سازي براي انگلستان  كاري ندارد، همانطور كه  فرقه بهائيت را براي نابودي شيعه ساخت، و براي اينكه نفت  در بين مردم مطرح نشود سيزده امام زمان تقلبي  ظهور كردند و همه آنان هم پس از مدتي به انگستان پناهنده شدند.
خبرنگار خبرگزاري بسيج در قزوين با تحليل دروغ پراكني بي بي سي پرداخت و در اين نوشته  اشاره كرده است، آيا امام سازی  براي انگليس كاري دارد؟ لذا با سند سازي درباره امام راحل سعي در اين دارد تنها نقطه كانوني انقلاب را هدف قرار دهد و امام را فردي  دست نشانده استعمار و ابر قدرتها  معرفي كنند، بي شك امام سازي براي انگلستان  كاري ندارد، همانطور كه  فرقه بهائيت را براي نابودي شيعه ساخت، و براي اينكه نفت در بين مردم مطرح نشود سيزده امام زمان تقلبي  ظهور كردند و همه آنان هم پس از مدتي به انگستان پناهنده شدند،
خواب و خاطره هاشمي ذهنيت ها  را براي تحريف امام مظلوم مستضعفان جهان در بي بي سي  آماده كرد
مي توان رابطه اي بين خاطرات هاشمي و بي بي سي تعريف كرد كه هاشمي رفسنجاني ذهنيت ها را براي  تحريف امام راحل  توسط بي بي سي آماده كرد و آن خواب و خاطره در باره امام  و رابطه اش با آمريكا بود. برابر اظهارات صريح امام مستضعفان  جهان به دروغ شاخدار بي بي سي مي پردازيم و حقانيت امام كه زلال تر از  آب زمزم است را  به مخاطبين عرضه خواهيم كرد. اصولا  استكبار در توهم 200 تا 400 سال اخير استعماري به سر مي برد و با داستان سرايي به دنيا تحميل كند كه هيچ اتفاقي خارج از اراده  آنان اتفاق نمي افتد، بي بي سي اتهاماتي  به امام مستضعفان  نسبت داده است كه در چندين  شماره به  جعلي بودن اين اسناد  اشاره خواهيم كرد. ! درهمه عمر امام نفرت از ابرقدرتهاي شيطاني را فرياد زد، قيام امام در سال 42 به دليل مخالفت با  طرح نكبت بار كاپيتولاسيون شروع شد و علني گرديد و در هنگام  رحلتش نيز در وصيت نامه سياسي الهي اش  آمريكا را تروريسم بالذات معرفي مي كند و به جوانان هم  توصيه مي كند كه بغض كينه انقلابي خود را نسبت به آمريكا در سينه ها حفظ كنيد.
امام مستضعفان كارتر را به حيوان تشبيه كرد!!!
بي بي سي مي گويد:سه روز بعد از خروج شاه از ایران، آیت‌الله خمینی به آمریکا می‌گوید که اگر هوادارنش به قدرت برسند شیر نفت را به روی غرب نخواهند بست و با آمریکا رابطه‌ دوستانه‌ای خواهند داشت این وعده‌ها بخشی از جوابیه محرمانه شخص آیت‌الله خمینی به چهار سوال مشخص دولت کار‌تر درباره آینده منافع آمریکا در ایران است که سندش پس از ۳۵ سال در نوامبر ۲۰۱۳ از حالت طبقه بندی خارج شد.
پاريس 10 آذر57 طليعه انقلاب صفحه159: اگر دولت شما سر كار آيد  چه تغييراتي در روابط  دولت شما  با آمريكا بوجود خواهد آمد؟
ما نمي خواهيم به آمريكا ظلم كنيم و نمي خواهيم زير بار ظلم آمريكا برويم،آنها كارهايي كه كردند ظلم به ما بوده است، ما آنها را تحمل نخواهيم كرد، اما روابط دوستانه با همه ملت ها خواهيم داشت و دولت ها هم اگر بطور احترام با ما رفتار كنند ما هم احترام متقابل را رعايت خواهيم كرد،"
تمامي گفته هاي امام از كتاب طليعه  انقلاب اسلامي حاوي مصاحبه هاي امام در قم ، نجف،پاريس، برداشت شده است، حال دوستي بين امام راحل و كارتر  را در كلام امام جستجو كنيم، حسنين هيكل نويسنده برجسته مصريدر 28 آذر 58 در قم  تهديد نظامي و تحريم اقتصادي كارتر را به امام گوش زد مي كند و امام  در صفحه 386....اما قضيه تشر هاي كارتر ، نمي دانم شما اين مثل را مي دانيد من حيفم مي آيد كه مثل بزنم به شير  كه مي گويند وقتي در مقابل دشمن مي ايستد هم فرياد مي زند و هم از آن طرفش چيزي بيرون مي آيد و هم دمش را حركت مي دهد و فرياد مي زند  يعني هم مي ترسد هم مي ترساند و از اين جهت از او چيزي هم صادر مي شود. دمش را تكان مي دهد براي اينكه ميانجي پيدا كند فرياد هاي كارتر همان فرياد هايي است كه آن حيوان مي زند. و اينكه مي گوييد تشر زده آقاي كارتر ما را بترساند و ماهم مي گوييم حيوان تشري زده و بنا نيست ما بترسيم...
صفحه379هفته نامه تايم آمريكايي قم 9 آذر 58: آيا مي دانيد كارتر اگر آرزو كند قانونا نمي تواند شاه را به شما تحويل دهد ....؟
من ملت را به رهايي از سلطه آمريكا سوق خواهم داد
 آيا آمريكا و رييس جمهور آمريكا قانونا مي توانست ايران را زير رگبار تانك و توپ و مسلسل قرار دهد ولي شاه را نمي تواند قانونا پس دهد؟ اين چه قانوني است كه آمريكا سالها در جهان مي تواند مردم را استعمار و استثمار كند  ولي يك نفر را كه عامل كشتار مردم ايران است  نمي تواند قانونا پس دهد؟ اين را مي شود قانون ناميد؟
صفحه383 ملت ايران به مناسبت ظلم هايي كه از آمريكا ديده اند  كينه عجيبي از آمريكا دارند و من  هم آنان را به  سوي استقلال و رهايي از آمريكا سوق مي دهم.....و اصولا ما آمريكا را مي خواهيم چه كنيم.
وقتي تلويزيون سي بي اس آمريكا در 14 دي 58 امام را  متهم به ضد آمريكايي ميكند امام مي فرمايند: اگر معناي ضديت با آمريكا اين است كه ما مي خواهيم وابسته به آمريكا نباشيم، آري ما ضد آمريكايي هستيم و اگر ترس آمريكا از اين است بله بايد بترسد.
خود فروختگان در بي بي سي وطن فروشي نكنيد دم جنبانيدن براي استعمار خطاست!!!
همانطور كه مي بينيم امام مستضعفان  در صورتي خواهان  رابطه با آمريكا است كه در آن آن اصل تساوي حقوق طرفين رعايت شده باشد و احترام متقابل در آن باشد كه اين  كلام  امام خامنه اي(مدظله العالی) نيز است، و در كلام  رهبر انقلاب  نيز بار ها هويدا بوده است كه ما با ملت  آمريكا  مشكل نداريم بلكه با سياست هاي دولت مردان آمريكا مشكل داريم، آنها كه امام مستضعفان را دوست كارتر در بي بي سي معرفي مي كنند  تا كي بايد براي اجنبي دم بجنبانند ؟ امام كارتر را يك حيوان خطاب مي كند، اين عمق  نفرت امام از سياست هاي  خصمانه آمريكاست كه به كينه و نفرت  و خشم مقدس  تشبيه كردند، و به صراحت مي گويد اگر آمريكا  بخواهد سلطه دوباره پيدا كند ما  ضد آمريكايي هستيم، و  به صراحت مي فرمايند: من دشمن هر ظالمي هستم كه بخواهد  بر سر ملت ايران چتر استعماري و استكباري بگيرد! امام مستضعفان  به صراحت مي گويند : من ملت را  به رهايي از دست  آمريكا سوق مي دهم !  
نويسنده : صادق چگيني
ادامه دارد


1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار