خبرهای داغ:
نقدی بر سخنان سيدحسن مصطفوی

با انتساب به امام (ره) نمي توان حق را ناديده گرفت

كسي كه كردارش او را به جايي نرساند افتخارات خاندانش او را به جايي نخواهد رساند.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۴۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در برنامه شبكه يك سيما به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل سيد حسن خميني كه براي بيان خاطرات خود از دوران نو جواني و نو نهالي در محضر امام راحل  آمده بودند، در لابلاي برنامه با تغيير جهتي آشكار تريبون را به دفاع از فتنه گران مبدل ساخت و با سخنان خود نظام را در معرض  اتهام قرار داد:

«با حصر و ممنوع التصوير كردن افراد و دلسوزان نظام چيزي درست نمي شود.»

«اگر طبق سنت علوي و شرعي  با سران فتنه برخورد شود چيزي جز مرگ نمي تواند چاره كار آنها باشد.»

در خطبه 10 (ترجمه دشتي) فرمودند: آگاه باشيد شيطان حزب خود را جمع كرده است سوار و پياده‌هاي خود را فرا خوانده است، اما من آگاهي لازم به امور دارم، نه حق را پوشيده داشتم، و نه حق بر من پوشيده ماند، سوگند به خدا گردابي براي آنها فراهم كنم كه كسي نتواند چاره  آن سازد، كسانيكه در آن غرق شوند هرگز نتوانند بيرون ايند، و آنان كه بگريزند  خيال باز گشت نكنند."

حال نظام جمهوري اسلامي با رهبري فرزانه و  رئوف  بسيار نرم تر با انان برخورد كرده است، آنان كه مانند موسوي و كروبي، خاتمي گرفتار شدند هرگز نمي توانند از آنان خارج شوند و كسانيكه به دامن دشمنان ما گريخته اند فكرباز گشت به حكومت نكنند.

شتر سبز جمل با آن خسارت سنگين به كشور و تشديد تحريم ها عليه ملت و همدستي با يهود و ناصبي و نصاري براي براندازي نظام مقدس اسلامي  حصر خانگي سبك ترين برخورد عدالت بر ايشان بود، منظور از محاكمه همان حكميت است ، يعني آنچه بايد بشود كه به نفع ما باشد و اگر نشد پس دادگاه عادلانه نيست و جمل ديگر بايد راه انداخت.

با انتساب  به امام نمي توان حق را ناديده گرفت

و يا در جايي ديگر در نهج البلاغه مي فرمايند: اگر كسي باعث تفرقه بين امت اسلامي شد او را بكشيد حتي اگر زير عمامه من مخفي شده باشد"حال اگر كسي زير عمامه رهبري مخفي شده باشد و بخواهد با انتساب خود به ياور امام و همراه امام بودن باعث تفرقه و نفاق در بين امت اسلامي باشد همان برخورد علوي چاره كار است، نه اينكه براي  كسانيكه  بر عزاي ابا عبدالله رقص و شادي كردند و فرصت هاي بازگشت ولي امر مسلمين را به هيچ انگاشتند و اشك رهبر را در نماز جمعه در آوردند حال حقي ناحق برايشان قايل شويم،

با آزاد شدن كروبي و موسوي چه اتفاقي قرار است بيفتد؟ ايا مشكلات اقتصادي و سياسي و معيشت مردم و بيكاري در گرو دستان آقايان فتنه گر است؟ آيا با آزاد شدن اين افراد جامعه ما ديگر هيچ بيكاري نخواهد داشت و هيچ معتادي در ميان جوانان مشاهده نخواهد شد؟

امير مومنان(ع) در حكمت 23 مي فرمايند: كسي كه كردارش  او را به جايي نرساند افتخارات خاندانش او را به جايي نخواهد رساند"

حال اگر رفتار و كردار سيد حسن نصرالله در عالم اسلام باعث مي شود  فرياد بزنند ،نواده روح الله سيد حسن نصرالله به خاطر اين است كه بر صراط امام مستضعفان جهان حركت مي كند نه بر صراط عمرو عاص ها و ابو موسي ها!!!

آقاي سيد حسن خميني شما نمي توانيد  به خاطر نوه امام بودن مدعي راه امام باشيد

 جناب اقاي سيد حسن خميني شما نمي توانيد به دليل  نوه امام بودن خود راهنماي واقعي راه امام راحل بدانيد، زيرا در كنار كساني قرار گرفته ايد و همنوا شده ايد كه معتقد بودند بايد آموزه هاي امام را به موزه سپرد، شما در كنار كساني قرار گرفته ايد كه در فتنه 88 با پاره كردن عكس امام راحل و رهبر انقلاب خيانت و خباثت خود را به امام راحل نشان دادند، شما نمي توانيد مدعي راه امام راحل باشيد.

 چرا که در كنار جرياني قرار گرفتيد كه بيش از سيصد نفر از وزير و وكيل و نماينده انان  در ميز براندازي پنتاگون و شبكه هاي ماهواره اي برعليه انقلاب و شخص امام راحل و اسلام  لجن پراكني مي كنند اما با سكوت مطلق شما و جريانتان همراه است، شما در كنار جرياني قرار گرفتيد كه از حمايت امريكا و ضد انقلاب از مواضعشان خرسندند و به صراحت اعلام مي كنند ما افتخار مي كنيم كه كسانيكه تا ديروز ما را مورد حمله قرار مي دادند امروز ما را تاييد مي كنند.

  ليست  مورد نظر ما را حتي دشمنان خارجي هم تاييد مي كنند، شما در كنار جرياني قرار گرفتيد كه  در فتنه 88 عبدالمالك ريگي با اعلام بيانيه در شبكه ماهواره اي  از آنان اعلام حمايت كرد، شما در كنار جرياني قرار گرفتيد كه شبكه هاي بهايي حاميان داعش، و شبكه هاي نجات  تي وي و سايرين كه برعليه شيعه و امامت و انقلاب  لجن پراكني مي كنند از آنها حمايت كردند شما در كنار جرياني قرار گرفتيد كه سلطنت طلبان و منافقان و شياطين دنيا براي پيروزي ناحق آنان و بر اندازي ولايت فقيه هم پيمان شدند و شعار مرگ بر اصل ....سر ميدادند.

اما اگر ذره اي بيانات امام را توجه كرده باشيد در  كتاب طليعه انقلاب در پاسخ به سوال خبرنگار مبني بر اينكه اگر امريكا حق شما را اثبات كند قبول داريد و تاييد مي كنيد مي فرمايند: هركس حق ما را تاييد كند ما بدان احترام مي گذاريم البته خود وي نبايد ظالم باشد و ما از هيچ ظالمي تاييديه نمي‌گيريم هرچند به نفع ما كار كند ما اصولي داريم كه تا ابد بدان پايبنديم.

اما شما در كنار جرياني قرار داريد كه بارها براي مطامع سياسي و فردي خود حكم تاييد خود را از ظالم گرفتند و در انتخابات اخير هم بدان افتخار مي كردند، شما در كنار جرياني قرار گرفتيد كه فرياد مي زدند آمريكا حق ما را در انرژي هسته اي به رسميت شناخت. شما زيبا سخن مي گوييد اما در مسير امام راحل حركت نمي كنيد.

 1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار