خبرهای داغ:
گزارش تحلیلی بسیج از پروژه حقوق بشری رسانه های ضد انقلاب

چرا بي بي سي روی استان قزوين تمركز كرده است؟

قزوين استاني است كه بيش از 200000 دانشجو و قشر جوان در حال تحصيل دارد و مي تواند به عنوان سيبل رسانه هاي بيگانه براي جنگ نرم و اهداف براندازي مورد استفاده قرار گيرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۶۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، طي يك سال گذشته بارها حوادثي در قزوين به وقوع پيوسته است كه در كشور و  رسانه هاي مخالف نظام حربه اي براي دروغ پراكني و متهم نمودن نظام به  نقض حقوق بشر شده است، در ميان اين رسانه ها به شبكه سلطنتي  تلويزيون ملي ايران،وي او اي، راديو فردا و شبكه آزادي و بي بي سي فارسي مي توان اشاره كرد.

از جمله اين اخبار  لغو كنسرت ها، تجاوز به عنف چند نفر به يك دختر در باراجين و مشابه همين اتفاق در جاده زرشك، قتل هاي زنجيره اي  زنان، زمين خواري  توسط كاركنان برخي نهاد هاي اجرايي و قضايي و امنيتي كه در بيست و سي شبكه دوم سيما به كرات پخش شد تا  اتفاق اخير و پارتي دسته جمعي زنان و مردان كه با واكنش دادستاني مواجه شد و قاطعانه با آن برخورد صورت گرفت.

برخورد دادستاني قزوين با موضوع  پارتي مختلط  زنان و مردان  قابل ستايش است اما نبايد  فراموش كرد كه هر برخوردي در چارچوب قانون بسيار پسنديده است، حال عده اي هم نوا با بي بي سي فرياد مي زنند كه حقوق بشر و وكيل و نماينده نداشتند و مظلوم واقع شدند. اما نمي گويند اصل جرم مشهود و اشاعه منكر در جامعه اسلامي بوده است.

از اختلاط در كنسرت ها تا پارتي هاي زيرزميني

وقتي گروهي در كنسرت ها با  اختلاط زن و مرد به عنوان يك امر عادي  نگاه مي كنند و يا برخي ها همه نوع  اجراي كنسرت را مجازمي دانند افراط  و تفريط در اين زمينه  متوجه چه كساني است؟  اصلا چرا كنسرت ها كه در قزوين اجرا مي شود با بليط هاي گران و سنگين قشر خاصي از جامعه را  پوشش مي دهد؟ اصلا مواضع اداره ارشاد در اين گونه  نا هنجاري هاي اخلاقي چيست؟ كسانيكه مدافع  پارتي هاي دسته جمعي  زنان و مردان هستند كه كاملا نامحرم هستند ، آيا حاضرند زنان و دختران خود كه نواميس اين مملكت هستند را برهنه براي كامجويي ديگران پيش كش كنند؟

 وقتي كساني را از اختلاط در كنسرت ها منع مي كنند  با  راه اندازي پارتي هاي زير زميني به دنبال ريختن قبح  گناه هستند و با جار و جنجال خود را  روشنفكر مي دانند و معتقدين به  ناموس و وطن را عقب مانده خطاب مي كنند، هر چادري از سر زنان اين مملكت به زمين بيفتد چراغ سبزي براي بيگانه است كه يك قدم به اشغال و تجاوزبه اين سرزمين نزديك تر مي شود.

مسئولين فرهنگي استان و سيستم هاي امنيتي هم بايد پاسخگو باشند، فقط برخورد انقلابي  جوابگوي تكرار اين مسايل نيست!!

برخورد قاطعانه يك بخش از بازدارندگي است،كه به خوبي انجام مي شود اما  ساير حوزه ها با مشكلات كم كاري روبرو است و بخش بزرگي از آن متوجه  دولت  و نهاد هاي دولتي است، اما ريشه‌هاي فساد و كسانيكه خبر هاي  استان را با بزرگنمايي به  تيتر اول خبر بي بي سي  تبديل مي كنند بايد  شناسايي و برخورد قاطعانه با آنان شود.

 وقتي  برخي از رسانه هاي استان قزوين در  شبكه خبري بي بي سي  توسط مسعود بهنود مورد تحليل سياسي قرار مي گيرد و  تيتر هاي آن  بر عليه  ارزش هاي انقلاب در بي بي سي تبليغ مي‌شود دست چه افرادي دركار است؟ آيا سزاوار است كه  شهر دارالمومنين  با 3500 شهيد، دفاع مقدس و شهداي مدافع حرمش كه هر روز عطر غربت  امام و انقلاب را به ما ياد آور مي كنند  صحنه موضعه گري افرادي باشد كه  آزادي را  براي زنان و مردان در حد مسايل جنسي تعريف كنند و  با  افراطي خواندن عده اي  افسار گسيختگي را در بين  جواناني از تبار رجايي ها و ابوترابي ها  ترويج كنند؟

 ايا رواست شهري كه  ميزبان چهار پيامبر الهي است و امام زادگان  بسياري مهمان اين خطه بوده‌اند  به  شهر اخبار تجاوز به عنف  تبديل شود؟ وقتي به ويكي پدياي دانشنامه قزوين  در فضاي مجازي نگاه مي كنيم به جاي  اثار باستاني  و مكان هاي ديدني صحنه اي از اعدام با طناب دار و اخبار مربوط به آن  تن هر  بيننده اي را به خود مي لرزاند، بايد بدون تعارف گفت: مسئولان فرهنگي در قزوين به هيچ وجه  انقلابي  با مسايل  برخورد نكردند.

مسئولين فرهنگي استان و سيستم هاي امنيتي هم بايد پاسخگو باشند، فقط برخورد انقلابي  جوابگوي تكرار اين مسايل نيست!! بلكه پيشگيري در اين حوزه بسيار كم رنگ است.

 چرا بي بي سي  بر روي قزوين تمركز كرده است؟

چرا بي بي سي  بر روي قزوين تمركز كرده است بسيار واضح و روشن است، قزوين استاني است كه بيش از 200000 دانشجو و قشر جوان  در حال تحصيل دارد و مي تواند به عنوان سيبل رسانه هاي بيگانه براي  جنگ نرم و اهداف براندازي مورد استفاده قرار گيرد، قزوين شهري است كه صنايع آن  با مشكل ركود و در بسياري با نارضايتي  قشر كارگر مواجهه است و به عنوان پايلوت حقوق بشر براي بي بي سي  و رسانه هاي معاند  مورد توجه است، و گرنه حوادثي بدتر از اين  در كشور رخ داده است و رسانه هاي خارجي به راحتي از كنار آن گذشته اند. از طرفي عده اي  در قزوين هستند كه با نصب  تصاوير سران فتنه در دانشگاه  اقدام به قانون شكني كردند و جنبش سبز مسير نفوذ غرب و معاندين  عليه جمهوري اسلامي هستند، استفاده از ظرفيت  عظيم قشر تحصيل كرده در قزوين با داشتن مراكز  بزرگ اموزش عالي  بي بي سي در دستور كار خود  استان قزوين را به عنوان يك پايلوت قرار داده است.

 وقتی بي بي سي نگران حقوق بشر در قزوين می شود!!

قزوين نيازي به دلسوزي  از طرف بيگانگان ندارد زيرا اگر ركودي هم در كشور است  ناشي از نقض حقوق بشر با تحريم هاي ظالمانه دولت هاي غربي است، بي بي سي  زمانيكه  جنگ جهاني اول را برنامه ريزي كرد و 9ميليون نفر در ايران به خاطر غارت  اذوقه مردم  در ايران بر اثر گرسنگي جان باختن نگران نشد؟ بي بي سي  زمانيكه داعش را دولت اسلامي مي خواند و هنوز از آن پشتيباني مي كند  و با حمايت غرب و انگليس و اسراييل بيش از يك ميليون از زنان و كودكان عراق و لبنان و سوريه را به خاك و خون كشيدند نگران نشد؟ بي بي سي زمانيكه  50000 زن ايزدي در عراق مورد تجاوز قرار گرفتند  و بيش از 15000 نفر از آنان در گور هاي دسته جمعي تير باران شدند  نگران نشد؟ بي بي سي زمانيكه  عربستان  بيش از 200000 زن و كودك يمني را كشته و زخمي  كرده است هيچ نگران نشد!!!! اما براي  شلاق زدن چند  زن و مرد  كه اقدام به قانون شكني كردند  زمين را به آسمان دوخته است و فرياد هاي شيطاني سر مي دهد!! بي بي سي  زمانيكه بيش از 400000نفر از مسلمانان رمينگايي در ميانمار توسط بودايي ها قتل عام شدند و بيش از اين تعداد از خانه آبا و اجدادي شان  آواره گشتند نگران نشد؟ اصولا بي بي سي نگران كساني است كه قلاده هاي طلا با نشان شيطان به آنان هديه داد و فتنه هاي متعدد در ممالك اسلامي به راه انداختند.

1002/ت30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها