"باید همه خود را مکلف برای عمل به اندیشه‌های امام(ره) بدانند"

اعزام 450 زائر به مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره)

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج شهید مدنی ناحیه اراک عمل به اندیشه‌های امام(ره) تکلیف دانست و گفت: 450 زائر از سطح حوزه بسیج شهید مدنی ناحیه اراک در قالب 12 دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۵۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به اعزام 450 زائر از حوزه بسیج شهید مدنی ناحیه اراک گفت: ترویج آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی یکی از اهداف مورد نظر برگزاری این مراسم است.

وی افزود: جاری شدن اندیشه‌های امام(ره) در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، انقلاب اسلامی ایران با نام و اندیشه امام در جهان شناخته شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج شهید مدنی ناحیه اراک تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) سبب برانگیخته شدن اهتمام و توجه تمام جهانیان به دستاوردها و ارزش‌های این انقلاب ناب شد و امروز نیز جغرافیای سیاسی اجتماعی منطقه متاثر از انقلابی است.

محمدی با اشاره به پیام ملت ایران با حضور در مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: مردم انقلابی و هوشیار ما همه ساله با تجمع میلیونی خود این پیام را به دنیا می‌دهند که ما پیرو امام (ره) و ولایت فقیه هستیم و دست از ارزش‌های خود بر نمی‌داریم و هر روز در این راه مصم‌تر خواهیم بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) تا پایان عمر پربرکت خویش دست از شعار استکبار ستیزی خود برنداشتند و با وجود شرایط سخت دوران جنگ و پس از جنگ لحظه‌ای زیر بار حرف زور دشمن و ذلت دشمن نرفته و دست دوستی به سوی دشمنان نظام اسلامی دراز نکردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات