فرمانده سپاه دشتی:

اعزام 800نفر از بسیجیان دشتی در سالگرد ارتحال امام (ره)

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دشتی ازاعزام 800 نفر از بسیجیان خواهر و برادر دشتی به حرم مطهر امام راحل(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۷۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸


    سرهنگ دوم پاسدار علی غضنفری در گفت‌گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: بسیجیان خواهر و برادر چهارشنبه 13خرداد جهت شرکت دربیست و هفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال امام راحل(ره) در سال جاری به تهران اعزام می شوند.

غضنفری افزود : اعزام بسیجیان خواهر و برادر به مرقد بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درقالب 20 دستگاه انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتی خاطرنشان کرد: برای اعزام برادران و خواهران برنامه هایی شامل اقدامات فرهنگی، امنیتی، ایمنی، بهداشتی و ... نیز در این راستا در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: امروز دنیا به نام عصر امام خمینی نامگذاری شده است و به اعتراف دشمنان با توجه به مشکلات خاورمیانه کشورهای مختلف اسلامی با استکبار و ظلم مبارزه می کنند که این ها برگرفته از استراتژی حضرت امام(ره) در آغاز انقلاب بوده است که فرمودند ما باید انقلاب اسلامی را به سایر کشورها صادر کنیم؛ اما نه با لشکر کشی و حمله به کشورها، بلکه این تفکر امام بود که به دنیا صادر شد.

وی افزود: افتخار داریم در زمانه و دوره ای خدمت می کنیم که حضرت امام حکومت اسلامی را پایه ریزی کردند. وی با قدردانی از اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم، خاطر نشان کرد: شما خبرنگاران رابط مسئولان هستید و بخش مهمی از عملکرد نظام و صدور انقلاب و اتفاقات مهم و اثر گذار به جهان به واسطه مخابره اخبار و رویدادها و فعالیت ها و تلاش های شما صورت گرفته است و اگر شما نبودید این فرهنگ و تفکر در ایران می ماند.

ارسال نظرات