خبرهای داغ:
فرمانده بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام صادق(ع) خبر داد:

آمادگی بسیج پزشکی آبیک در راستای خدمت رسانی به زائران مرقد امام

فرمانده بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به آمادگی کامل بیمارستان‌های آبیک جهت پذیرش زائران مرقد امام گفت: بسیج جامع پزشکی شهرستان آبیک آماده خدمت‌رسانی به زائران مرقد امام خمینی است.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۱۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

محمداسماعیل لطیفی، فرمانده بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از حضور تیم پزشکی در کاروان زیارتی مرقد امام راحل(ره) خبر داد و گفت: هدف از حضور اکیپ اعزامی همراه با کاروان‌‌های عازم مرقد امام راحل(ره) پیشگیری از بیماری‌‌ها و ارتقای سلامت زائران است که می‌تواند در امنیت کاروان بسیار مؤثر باشد.

وی ادامه داد: همراه با کاروان‌ های اعزامی شهرستان آبیک به مرقد امام راحل یک اکیپ شامل یک پزشک، یک بهیار، یک کارشناس بهداشت محیط و یک کارشناس مبارزه با بیماری‌‌ها همراه با یک دستگاه آمبولانس و تجیهزات لازم اعزام می‌‌شوند.

لطیفی با اشاره به اهداف اعزام برگزاری مراسم ارتحال امام، اظهار داشت: شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) را به قشر جوان مهم می‌باشد، بررسی و شناخت ابعاد شخصیت امام راحل (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی در جهان معاصر، یکی از ضرورت‌هایی است که امروز باید به آن پرداخته شود بویژه برای نسل جوان که قرار است در آینده سکان‌دار جامعه اسلامی باشند.

این مسئول با اشاره به آمادگی کامل بیمارستان ها و درمانگاه های سطح شهرستان آبیک، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ های شهرستان آبیک آمادگی خدمات‌ رسانی به زائران مرقد امام راحل(ره) را دارند.

فرمانده بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه رعایت بهداشت با توجه به افزایش دمای هوا و بالا رفتن احتمال بروز و شیوع بیماری‌هایی از جمله گرمازدگی عنوان کرد: با توجه به فصل گرما و حمل مخزن آب همراه با کاروان‌‌های اعزامی، کلرزنی آب شرب حتما باید انجام شده باشد تا از بروز بیماری‌ ها جلوگیری شود.

وی با تأکید بر آماده‌باش کامل بیمارستان‌ها، آماده‌باش کامل اورژانس، محل‌های استقرار اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی و هلال‌احمر، هماهنگی با درمانگاه‌ها و داروخانه‌های شبانه‌روزی برای آمادگی جهت خدمات‌رسانی تصریح کرد: نظارت بهداشتی بر توزیع آب بطری شده در بین زائرین و عدم استفاده از پخت غذا برای زائرین، شرایط ایستگاه‌های صلواتی، توزیع موادغذایی بسته‌بندی و کنسروی و سایر امور مربوطه هماهنگی و برنامه‌ریزی شد.

لطیفی با اشاره به نقش رهبری امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به دنیا نشان داد که رهبر جامعه اسلامی با روشنگری و الگوبرداری از دین و قرآن همواره به موفقیت دست می‌یابد این درحالی بود که تمام دولت‌ها و ملت‌ها دیدند که امام(ره) چگونه در دوران دفاع مقدس با وجود دشمنی غرب و شرق مدبرانه جنگ را مدیریت کرد و هرگونه که خیر و صلاح مردم بود، عمل می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی(ره) را محور و نماد وحدت مسلمانان جهان است، تأکید داشت: امام راحل توانست با ارائه مکتب سیاسی اسلام و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) بر همه تلاش‌ها و تهاجمات دشمن خط بطلان بکشد و امروز تمام آزادیخواهان دنیا از حضرت امام(س) به عنوان رهبری شجاع و بصیر نام می‌برند که توانست با قیام تاریخی خود انقلاب اسلامی ایران را در دنیا مطرح کند.

فرمانده بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در پایان گفت و گو با تصریح کرد: مردم آبیک همراه با سایر هموطنان با حضور در مرقد امام بار دیگر با امام راحل و آرمان‌های وی تجدید میثاق خواهند کرد.

6001/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها