خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا:

امام راحل به مدد اسلام ناب محمدی طاغوت ها را درهم شکست

کد خبر: ۸۶۸۷۱۷۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا در آستانه سالگرد ارتحال جانگداز بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام راحل به مدد تکیه بر اصول و آرمان های اسلام ناب محمدی و ولایتمداری مردم، همه طاغوت های زمان را درهم شکست و اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد.

محمد اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره)، افزود: امروز در این عصر پیچیده و غبارآلود جهانی، بیش از پیش به اندیشه های نجات بخش امام راحل نیاز داریم.

وی ادامه داد: اکنون آرمان های ایشان با همان صلابت و اطمینان قلبی از زبان ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای برای بشریت و جامعه جهانی جاری می شود و خوشا به حال ملت های آزاده ای که فارغ از همه تعلقات و زنجیرهای مادی و فارغ از بندهای استعماری و استکباری به ندای حقیقت طلب فطری درونشان پاسخ مثبت می دهند.

اسکندری اظهار داشت: امام ثابت کرد تنها راه نجات بخش ملت های مسلمان دربند، رهاشدن از اسلام امریکایی و گرویدن به اسلام ناب محمدی و اسلام انقلابی است، اسلامی که تحرک آفرین، ظلم ستیز و حامی مستضعفین باشد و حقیقتا گمشده امروز جامعه بشری و ملت های مسلمان همین اسلام است.

وی اضافه کرذ: در منش و سیره امام باید بر یزیدیان زمان شورید و مستکبرین عالم را سر جای خود نشاند و از اسلام آمریکایی تبری جست؛ این ها پیام صریح امام به ملت ها بود.

مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ما آموخت که باید روی پای خود ایستاد، والا جهانخواران دست بردار نخواهند بود، بیان داشت: امام به ما یاد داد باید با توجه به درون، به مردم خود اعتماد کرد وگرنه با حیله و ترفندهای دشمن، سیلی خواهیم خورد.

اسکندری اشرافی گری مسئولان دولتی را از تهدیدهای اساسی برای انقلاب عنوان و تاکید کرد: هیهات مناالذله سیره زندگی امام و خلف صالحشان مقام معظم رهبری باید چراغ راه مسئولان باشد و مسئولان خود را از جنس مردم بدانند.

وی تصریح کرد: مردم می خواهند مسئولان نظامشان شیوه ساده زیستی امام راحل و مقام معظم رهبری را ادامه دهند که بزرگترین آفت انقلاب دورشدن مسئولان کشور از ارمان ها و ارزش های اصیل و ناب انقلاب اسلامی است.

این مسئول بسیجی خاطرنشان کرد: در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... تنها زمانی موفق خواهیم شد که به معنای واقعی کلمه اندیشه های ناب امام راحل را پیاده کنیم به خصوص امروز در بحث مسائل اقتصادی باید همه نگاه ها به توانمندی ها و استعدادهای درون کشور و ملت خودمان معطوف شود.

اسکندری افزود: اگر به جای مردم به کدخدا و اربابان جهانی دل ببندیم یقینا همه منابع و ذخایر این کشور به غارت خواهد رفت و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی فهم درست و عمل به هنگام و جهادی اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار