خبرهای داغ:
معلم گیلانی:

مکتب خمینی کبیر قهرمان ساز و دلیر پرور است

معلم گیلانی بیان کرد: مکتب خمینی کبیر قهرمان ساز و قهرمان پرور است،قهرمانانی از نسل سرلشکر بابایی ها کودکان بزرگی که مردتر از مردان بودن چون حسین فهمیده می سازد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۵۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

معلم گیلانی که از زائرین پیاده حرم مطهر امام خمینی(ره) بود در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: بنده معلم و فرهنگی هستم در این کاروان از تمام اقشار وجود دارند، همه به صورت داوطلب آمده اند، عشق را باید با تمام سختی هایش معنی کرد،ما نباید فقط در فکر دنیای زدگی باشیم، عافیت طلبی بلای جان ملت ها است که ما باید نسل های خود را سخت کوش پرورش دهیم.

وی بیان کرد: ما آمده‌ایم تا  دنیا ببیند مکتبی که هر روز تازه تر می شود خاموش شدنی نیست،مکتب خمینی کبیر قهرمان ساز و قهرمان پرور است،قهرمانانی از نسل سرلشکر بابایی ها کودکان بزرگی که مردتر از مردان بودن چون حسین فهمیده می سازد، دانشمندانی چون شهید شهریاری را می سازد، مکتب خمینی مکتب انسان ساز است.

معلم گیلانی اظهار کرد: وقتی امام راحل ملت ایران را برتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه در عهد علی ابن ابیطالب خطاب می کند یعنی ملت ایران،با بصیرت و دانا و آگاه به زمان است که درسهای زندگی را باید از آنان آموخت.

وی در خاتمه متذکر شد: ملت ایران ثابت کردند که در دوران دفاع مقدس  اسلام ناب را پس از 1400 سال دوباره زنده کردند و دیگر 72 تن نبودند بلکه عاشورای جبهه های ما بیش از 70 میلیون بود، ارتش حزب الله بیست میلیون نفر، در دفاع از حرم اهل بیت قیامت عاشورا را بپا کردند،عده ای امام حسین (ص)را دیدند و رها کردند اینان ندیدند و دفاع کردند و بی شک خدای متعال و ابا عبدالله بر استواری این ملت در روز قیامت گواهی خواهند داد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها