خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

اقتصاد یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اقتصاد یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هر کسی در هر جایگاهی که هست باید گره‌ای از مشکلات این کشور باز کرده و با تولید و تکیه بر توان داخلی مشتی محکم بر دهان زورگویان و مستکبران بزند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۶۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی امروز در جلسه شورای اصناف شهرستان بهار که با حضور اعضای اصناف و تولیدکنندگان برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقدام وعمل: نامگذاری شده باید بیش از پیش در زمینه تولید و ایجاد شغل و رفع بیکاری تلاش کنیم.

وی افزود: باید ثابت کنیم که ما می توانیم و اقدام و عمل فقط در حد شعار نباشد و با اتحاد و وحدت به شعارامسال جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی آنان در منطقه می‌خواهند به هر طریق ممکن به ما ضربه بزنند و اقتصاد یکی از حربه‌های آنان است.

وی ادامه داد: ما باید تولیدات با کیفیت خود را بالا ببریم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا دشمن را در دستیابی به هدفش ناکام بگذاریم.

رجبی تصریح کرد: هر کسی در هر جایگاهی که هست باید بتواند گره‌ای از مشکلات این کشور انقلابی باز کند و با اشتغالزایی و تولید و با تکیه بر توان داخلی مشتی محکم بر دهان زورگویان و مستکبران بزند.

وی خاطرنشان کرد: ما کشور ی هستیم که تمام ظرفیت‌ها را داریم و اگر کوشش کنیم تمام مشکلات حل خواهد شد.

در پایان این جلسه از اصناف موفق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات