خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به دیدگاه امام(ره) بر قطع ریشه‌های وابستگی گفت: ایشان همواره بر حمایت از تولیدات داخلی و اینکه ما ملت توانمند و پویایی هستیم و باید وابستگی به بیگانگان را در تمام ابعاد به ویژه اقتصادی قطع کنیم، تأکید داشتند.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تأکید بر ضرورت تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در جامعه اظهار داشت: اسلام انقلابی در دیدگاه و اندیشه امام(ره) اسلام ناب و حامی مستضعفان است.

وی افزود: اسلام آمریکایی نیز همان اسلام ظاهری است که مرعوب کشورهای مرتجع وغرب است و امام(ره) مرز آن را از اسلام ناب جدا کرد.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به دیدگاه امام(ره) درباره اتکا به درون و قطع ریشه‌های وابستگی ابراز داشت: ایشان همواره بر حمایت از تولیدات داخلی و اینکه ما ملت توانمند و پویایی هستیم و باید وابستگی به بیگانگان را در تمام ابعاد به ویژه اقتصادی قطع کنیم، تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی به جهان از اهداف امام خمینی(ره) بود، عنوان کرد: هدف حضرت امام(ره) حمایت از گروه‌های مقاومت در سراسر دنیا و حمایت از تمام مظلومان جهان بود.

قربانی افزود: امام راحل همواره به مسئولین توصیه می کرد که گرفتار دنیا نشوند و زرق و برق دنیا آنها را فریب ندهد و از مستضعفان حمایت کنند.

وی با اشاره به شباهت‌های شخصیتی مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) گفت: دفاع از مظلومان جهان، ایستادگی در مقابل آمریکا و غرب، ساده‌زیستی و عدم تعلق به دنیا و مرعوب نشدن در مقابل استکبار از بزرگترین شاخصه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه جایگاه انقلاب اسلامی در حال حاضر در منطقه و جهان شناخته شده است، گفت: تمام مردم جهان کم کم به ماهیت انقلاب اسلامی پی برده‌اند و تمام ملت‌های آزادیخواه با انقلاب اسلامی همراه بوده و از آن تأسی می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب ایران و پایداری آن، مردمی بودن و پایبندی به ارزش‌ها است که برای حفظ آن باید مردم را تشویق به پایبندی به ارزش‌ها کرد و مدافع محکم ارزش‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات