خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شربیان:

نمایندگان مجلس مواظب منافع ملی و رای مردم باشند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز به کار مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قانونگذاری اسلامی مواظب منافع ملی و رای مردم باشند.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۳۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری با تاکید به اینکه نمایندگان باید با تصویب قانون، اشتغال زایی کرده و جلوی تورم را بگیرند، افزود: نمایندگان باید با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب، به فکر معیشت مردم بوده و با عمل به وظایف خود، به سوگندی که یاد کردند پایبند باشند.

وی به آغاز کار مجلس خبرگان رهبری هم اشاره داشت و بیان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس خبرگان رهبری حافظ جایگاه ولایت فقیه و حافظ منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

حجت الاسلام منصوری با توجه به کارشکنی عربستانی ها در روند برگزاری حج امسال، اظهار کرد: مسئولیت عدم اعزام حجاج ایرانی به زیارت خانه خدا -که از فرایض دینی و شرعی است-، برعهده عربستان سعودی است.

وی تصریح کرد: مسئولان عربستان سعودی باید بدانند که مردم و ملت ایران به هیچ وجه حاضر نیستند که غیرت و عزت خود را زیر پا گذاشته و شرایط یک سویه وغیر منطقی آن ها را بپذیرد.

امام جمعه شربیان در سخنان دیگری، عصبانیت امریکا از ایران را به خاطر عدم تبعیت دانست و بیان داشت: اگرما از امریکا تبعیت کرده و تسلیم شویم، امریکا با انرژی هسته ایو موشک ما کنار آمده و همه نیت های شوم خود را در ایران پیاده می کند.

وی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین(ع) که ایستادگی و عدم تبعیت در برابر دشمنان دین، جهاد کبیر و اکبر است، خاطرنشان کرد: ما با ایستادگی وعدم تبعیت اجازه نخواهیم داد امریکا به این کشور تسلط پیدا کرده و عقده ها وکینه های خود را نسبت به این کشور خالی کند.

حجت الاسلام منصوری در سخنان دیگری با توجه به آسیب های شبکه های مجازی در خانواده ها، اظهار کرد: دشمنان با شبکه های مجازی دنبال این هستند که جوانان ما را با دین و اعتقاد بیگانه کنند که باید خانواده ها بیشتر مواظب باشند.

وی خطر شبکه های مجازی را خطرناکتر از خطر حمله نظامی عنوان و بیان کرد: امریکا و همپیمانان آن ها در حال حاضر قدرت و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و تنها با این شبکه های مجازی می خواهند به جوانان ما حمله کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار