خبرهای داغ:
محسن رضايي:

ناشناخته ماندن شهيد باكري

کد خبر: ۸۶۸۳۱۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

محسن رضایی در جمع سبزپوشان سپاه عاشورا با تاكيد به اينكه سپاه در چارچوب قانون با بی عدالتی و ظلم مبارزه می کند، گفت: اگر کسی می خواهد روبروی سپاه قرار نگیرد باید در مسیر انقلاب و ارزشهای اسلامی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، لباس سبز سپاه را لباس مبارزه با ظلم، بی عدالتی و تجاوزگری خواند و اظهار داشت: کسانی که می خواهند در این لباس خدمت کنند، بايد با بالا بردن ظرفیتهای خود، با همه قوا در مقابل تجاوزات و بی عدالتی ها بایستند.

وي پاسدار انقلاب را گسترش دهنده ارزش هاي الهي بر روي زمين عنوان و بيان كرد: این سبز پوشان سپاه هستند که در سوریه، عراق و .. از جان و مال و ناموس مردم دفاع كرده و شرور ترین و جنایت کارترین مردمان روی زمین را وادار به تسليم مي كنند.

رضايي ادامه داد: سپاه با هیچ گروه سیاسی عقد برادري نداشته و با حركت در مسیر ولایت، گوش به فرمان رهبری است .

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش تعيين كننده لشکر عاشورا و فرماندهان آذربايجان شرقي در دوران دفاع مقدس، گفت: هنوز هم عظمت شهيد مهدی باکری ناشناخته باقی مانده است.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاكيد به خدمات شهيداني همچون باكري ها به انقلاب و اسلام، افزود: شهيد مهدي باكري پيش از انقلاب نیز فردي انقلابی بود و این را می توان از مبارزات وي با ساواک و رژیم ستم شاهی به عینه مشاهده کرد.

محسن رضايي با بيان اينكه شهيد مهدي باكري شالوده لشکر عاشورا را پی ریزی کرد، خاطرنشان كرد: انسانهایی كه در این لشکر حضور داشتند به تاسی از مکتب عاشورا، رشادتهای بیشماری در زمان جنگ از خود نشان دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار