خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه عشایر فارس تشریح کرد:

دهها برنامه اجرایی در حوزه ها و پایگاههای بسیج عشایر فارس

مدیر عقیدتی، سیاسی سپاه عشایر فارس، در جلسه ستاد بزرگداشت شهید مطهری (ره) وهفته عقیدتی، سیاسی گفت: بیش از ده ها برنامه در این هفته در حوزه ها و پایگاهها ی بسیج عشایر فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
حسام قناعت پیشه، با مبنا قرار دادن شعار سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل  گفت: 12 اردیبهشت ماه هزارو سیصدو 95 مصادف با سی و هفتمین سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری(ره) فرصتی است برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمت گذاران عرصه نعلیم و تربیت، که تحت عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی ، سیاسی و هفته معلم در بسیج نام گذاری شده است.

  وی در ادامه بیان داشت: برگزاری نشست حلقه های  شجره طیبه صالحین با هدف آشنایی با افکار و آثار شهید مطهری از برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.    

مدیر عقیدتی، سیاسی سپاه عشایر فارس، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه هر شهرستان، دیدار از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، معلمان بسیجی ،  برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و مقاله نویسی با موضوع شهید مطهری (ره)،و همچنین مسابقه وبلاگ نویسی را از برنامه های اجرایی در این هفته بیان کرد.

وی گفت: برگزاری نشست بصیرتی و شرکت دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی درمصلای نماز جمعه و اجرای زنگ سپاس در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه ها و پایگاههای بسیج عشایر از دیگر برنامه های هفته عقیدتی، سیاسی خواند. 

وی در پایان افزود: تقدیر از مربیان و هادیان سیاسی در همایش سالروز بزرگداشت استاد شهیدمرتضی مطهری با حضورمربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در ناحیه عشایر فارس برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها