خبرهای داغ:
3 خرداد انجام می‌شود؛

برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور پیشکسوتان ورزش‌‌های پهلوانی در کبودراهنگ

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه شهرستان کبودراهنگ از برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور پیشکسوتان ورزش‌‌های پهلوانی در سوم خرداد در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۹۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

محمدیوسف نصیری در گفتگو با خبرنگار بسیج درکبودراهنگ اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان روز دوشنبه 3 خرداد ماه سال جاری جشنی با حضور رئیس پیشکسوتان منطقه غرب و پیشکسوتان استان همدان در زورخانه شهید نصیری کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 18 الی 20 روز دوشنبه برگزار می‌شود، افزود: هئیت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه استان هر ماهه یک جلسه به صورت چرخشی در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می کند.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: با توجه به نوبت برگزاری مراسم هئیت ورزشی در کبودراهنگ این مراسم در نیمه شعبان و مزین به نام صاحب الزمان(عج) در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در همه اعیاد به ویژه در 13 رجب و عیدغدیر نیز در این زورخانه برنامه‌های مختلفی برگزار می شود.

نصیری گفت: این مراسم در دو سال متوالی با استقبال گسترده مردم و مولودخوانی در شهرستان کبودراهنگ برگزار شده و امسال نیز با حضور رئیس پیشکسوتان منطقه غرب و پیشکسوتانی از همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و فامنین برگزار می شود
ارسال نظرات