خبرهای داغ:
به مناسبت نیمه شعبان؛

تورنومنت قویتران مردان غرب کشور در ملایر برگزار شد

تورنومنت قویتران مردان استان همدان و غرب کشور به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) در پارک سیفیه ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۴۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رئیس هئیت بدنسازی ملایر در حاشیه برگزاری  تورنومنت قویتران مردان استان همدان و غرب کشور در پارک سیفیه ملایر اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و با حضور 40 ورزشکار برگزار می شود.

مهدی فخار با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات فزود: در این تورنومنت تیم‌هایی از شهرهای استان همدان، استان مرکزی، استان لرستان و تهران شرکت کرده‌اند.

وی افزود: مسابقات قوی ترین مردان استان همدان وغرب کشور درد دو دسته 90+ و 90- برگزار شده ودر هر رده شرکت کنندگان در آیتم‌های مختلف رقابت می‌کنند.

وی گفت: در پایان رقابت‌ها نفراتی که بتوانند بیشترین امتیاز را از آیتم‌های مختلف کسب کنند به عنوان نفرات برتر شناخته شده و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

در پایان این رقابت‌ها در دسته 90- محسن ربیعی از ملایر موفق به کسب مقام اول، کمال نوروزی از رزن مقام دوم و فرهاد گودزی از ملایر نقام سوم را کسب کردند.

در دسته 90+ نیز فریبرز حبیبی از ملایر مقام اول، علی عبداللهی از رزن مقام دوم و محمد بسطامی از ملایر مقام سوم قوی ترین مردان این تورنومنت را کسب کردند.

در رده تیمی نیز تیم ملایر موفق به کسب مقام اول، تیم رزن دوم و تیم مریانج مقام سوم این تورنومنت را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار