خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

جامعه‌ای که حول محور حق گام بردارد، به سعادت حقیقی می رسد

امام جمعه تویسرکان گفت: جامعه ای که در سایه توجه وعنایات امام عصر(عج) باشد و حول محور حق در مسیر همدلی گام بردارد، به سعادت و پیروزی حقیقی می رسد.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی به مناسبت نیمه شعبان درمراسم جشن یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در جمع اقشار مختلف مردم تویسرکان، فراگیر شدن محبت، مهر، دوستی و وسعت دید در جامعه را سبب ساز نزول رحمت و برکت الهی و فاصله گرفتن از مشکلات دانست و بیان اشت: جامعه ای که در ذیل سایه و توجه عنایات امام عصر(عج) باشد و حول محور حق در مسیر همدلی گام بردارد، به سعادت و پیروزی حقیقی می رسد.

وی به روایتی از امام کاظم(ع) اشاره و اظهار کرد: هر کس یک اصل دینی را به خاطر خدا حفظ و دشمنان اسلام را به واسطه آن خشمگین کند دعاهایش مورد اجابت قرار می گیرند.

امام جمعه تویسرکان مهمترین و بالاترین خواسته شیعیان را رضایت و ظهور مهدی موعود(عج) عنوان کرد و افزود: شیعه خوب می داند ظهور آن عزیز راه نجات و و گشایشی برای جهانیان است.

موحدی با بیان اینکه بر اساس روایات دینی نمی توان برای ظهور امام زمان(عج)، زمان مشخصی را تعیین کرد، گفت: امروزه شاهد نشانه های بسیاری از ظهور ایشان در کشورهایی از جمله یمن، سوریه و عراق و هستیم.

اجرای سرود و تئاتر، پخش نماهنگ و شعرخوانی بخشی دیگر از برنامه های این جشن باشکوه بود که در پایان نیز به قید قرعه به حاضران کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار