غرضی در گفتگو با «بسیج»:

شکایت از بانک ایتالیایی توسط دولت ضروری است

وزیر اسبق نفت گفت: ایران در آمریکا سرمایه گذاری کرده است و از آنجا به بانک ایتالیایی برده است لذا بانک ایتالیایی دوباره به آمریکا انتقال داده است پس بانک ایتالیایی یکی از مقصران اصلی در این پرونده محسوب می شود که دولت مد نظر قرار دهد.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۳۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

محمد غرضی، وزیر اسبق نفت و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موضع انفعالی  دولت در برابر میزان خسارت غارت دو میلیاردی اموال ایران توسط آمریکا اظهار داشت:  طبق گزارشی که دیدم  ایران در آمریکا سرمایه گذاری کرده است و از آنجا به بانک ایتالیایی برده است لذا بانک ایتالیایی دوباره به آمریکا انتقال داده است پس بانک ایتالیایی یکی از مقصران اصلی در این پرونده محسوب می شود که دولت مد نظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه موافقان به اعتماد و ارتباط با آمریکا سر عقل بیایند افزود: غارت دو میلیاردی وسیله ای شد تا داخلی های موافق با ارتباط با آمریکا سر عقل بیایند، آمریکا همچون انگلیس دنبال اهداف منفعتی خود بوده است و هیچوقت برای منافع ایران هزینه نمی کند لذا گشایش اقتصادی آمریکایی را خواهانند.

غرضی بیان داشت: سر جای خودش باید به نسل جوان گفته شود شما حواستان باشد پول به چه  کسی می سپارید با چه کسی معامله می کنید چه کسی  منفعت تان را می خواهد و چه کسی در راستای ضربه زدن به شما است.

وی در خاتمه افزود: شکایت در دادگاه لاهه حداقل کاری است که باید انجام داد و این سوال را از مسئولان پرسیده شود کشور را دچار دو میلیارد دلار خسارت اقتصادی نمودید آیا منافع و مصالح آمریکایی شناخت نداشته اید؟! این همه سرو صدا برای این است که خسارات از سوی آمریکاییان در همه عرصه های مختلف اقتصادی فراوان بوده است ولی داخلی های موافق با آمریکا چشم پوشی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار