حمید
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام گفت: ثقل و مرکزیت جوانی خدمت سربازی است تا در این دوره به ساختن خود انسان می تواند بر روی نفس خود پا بگذارد.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۵۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جشن میلاد علی اکبر(ع)، ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز سرباز و هفته جوان تصریح کرد: حضرت علی اکبر(ع) خلقاً، خلُقاً و منطقا شبیه رسول اکرم(ص) است.

وی گفت: وجود پیامبر اکرم(ص) در سن جوانی به "امین" مشهور بود به گونه ای که آوازه ی امین ترین و درستکار ترین فرد آن زمان در تمام شهر پیچیده بود.

سرهنگ شاکرمی بیان کرد: برای دستیابی به قله های ترقی و پیشرفت و قله های انسانیت و جدا شدن از نفس که انسان را به هر سو می کشاند توسل به انبیاء الهی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام، عنوان کرد: دوره جوانی نقطه عطفی در زندگی انسان است که ثقل و مرکزیت جوانی خدمت سربازی است تا در این دوره به ساختن خود انسان می تواند بر روی نفس خود پا بگذارد.

وی افزود: سربازان در دوران خدمت خود یاد می گیرند به گونه ای زندگی کنند که لکه ای بر حیثیت آنها وارد نشود و مسیر زندگی را به بهترین نحوه بپیماید، به گونه ای که معبری را در دل میدان مین بسازد.

سرهنگ جمال شاکرمی تاکید کرد: حادثه دفاع مقدس ما در تلاش برای سرافزاری انقلاب اسلامی در امتداد حادثه عاشورا به وجود آمد و اکنون شهدای مدافع حرم اندوخته های ذهنیشان به دوران دفاع مقدس متصل است.

وی، با اشاره به اینکه امنیت حاکمدر ایران را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم، ادامه داد: در کشور های اروپایی و آمریکایی بعلت شرارت ها و لیبرالیست حاکم در آن کشورهای غربی امروز از امنیت سخن می گویند و در خیابان هایشان امنیتی ندارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: امروز تمام کفر در مقابل شما جوانان مسلمان قرار گرفته است و آن جوانانی که آگاهانه ناو های آمریکایی را با تمام تجهیزات به چالش می کشانند سربازانی از جنش شما هستند که در خلیج فارس خدمت می کنند.

وی درآخر گفت: یاد و خاطر تمام شهدای سرباز که در دفاع مقدس جان خود را هدیه کردند تا امروز با افتخار در کشور به سمت قله های پیشرفت قدم بگذاریم را گرامی می داریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار