خبرهای داغ:
سید حسین حسینی نسب:

برگزاری کارگاه آموزشی توجیه برنامه‌های 95 کارکنان نمایندگی سپاه قزوین

سید حسین حسینی نسب از برگزاری کارگاه آموزشی توجیه برنامه‌های سال 95 کارکنان نمایندگی سپاه استان قزوین در رامسر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۹۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

سرهنگ سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عموی و تبلیغات سپاه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: کارگاه آموزشی برنامه‌های نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور این نهاد به مدت دو روز در اردوگاه هفت تیر رامسر برگزار می‌شود.

وی گفت: کارگاه آموزشی توجیه برنامه‌های سال 95 در راستای تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، اقدام  وعمل » می‌باشد که با حضور معاونت‌های نمایندگی سپاه استان و نواحی اجرا خواهد شد.

حسینی نسب با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی تصریح کرد: توجیه برنامه‌های سال95، بررسی مشکلات و موانع در نواحی و ستاد، ارتقاء سطح توانمندی معاونت‌ها، ارزیابی برنامه‌های ابلاغیه از اهداف برگزاری این دوره می‌باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار کرد:  با توجه به این موضوع که کشور ایران دارای ذخایر غنی است مسئولان دستگاه‌ها و مردم باید تلاش کنند تا کشور را از حالت وارد کننده به کشوری صادر کننده محصولات تبدیل کنند.

معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین در خاتمه مطرح کرد: اجرایی کردن این طرح از دغدغه‌های معظم له می‌باشد که باید برنامه ریزی درست و مطلوب در راستای تحقق این امر داشته باشیم.

1003/ت20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها