مدیر عامل اسبق شرکت شهرک های صنعتی تهران در گفتگو با «بسیج»:

دولت بازار ایران را با کالاهای ترک پر کرده است

محسن نوری گفت: دولت با کشور ترکیه مراودات اقتصادی ندارد بلکه بیشتر واردات بی رویه کالاهای ترک را دارد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
محسن نوری مدیر عامل اسبق شرکت شهرک های صنعتی تهران و کارشناس ارشد صنعت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه شرایط بی ثبات سیاسی در ترکیه باعث شده است تا شرایط مطلوب اقتصادی را از دست بدهد چرا باز مسوولین اصرار بر مراودات تجاری با ترکیه به میزان 10 برابری دارند و به تدریج بازار ایران محل تبادلات کالاهای ترک خواهد شد اظهار داشت: بهتر است بگوییم دولت با کشور ترکیه مراودات اقتصادی ندارد بلکه بیشتر واردات اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه بازار ایران شرایط اشتغال خوبی را برای بیکاران ترک فراهم آورده است افزود: واردات بی رویه محصولات ترکی موجب شده است تا کشورمان  برای بیکاران ترک، شغل فراهم سازد، بحث پوشاک ترک بازار کشورمان را در اختیار خود گرفته است و موجب شده است تا اقتصاد کشورمان دچار خسارت شود بلاخص سالی که اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

نوری بیان داشت: دولت در برابر واردات کالاهای ترکی سکوت کرده است در حالی که بیشترین میزان ارز و دلار از کشور خارج می شود و بسیاری از صنایع پوشاک کشورمان تعطیل گردیده است.

وی در خاتمه افزود: دولت سیاست اشتباه اقتصادی در برابر کشور ترکیه دارد و هر چه بیشتر زمان بگذرد این سیاست اشتباه در اقتصاد کشورمان بیشتر جلوه نمایی خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار