رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان اراک :

روابط عمومي آميخته اي از انديشه و هنر است

کد خبر: ۸۶۷۷۶۱۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

روابط عمومي آميخته اي از انديشه و هنر است كه با استفاده از روشهايي همچون اطلاع يابي و اطلاع رساني ، فرهنگ سازي و اصلاح فرهنگ، تبيين بايسته ها، فضا سازي و تبليغات محيطي، تعامل با رسانه ها و نيازسنجي و نظر سنجي، تحقق كاركردهاي خاص خود از جمله تنوير افكارعمومي (در قالب انعكاس خدمات به مردم، بازگو كردن نيازها و مشكلات مردمي به مسئولين و رفع شبهات)، برقراري ارتباط چند سويه مردم، مسئولين و كاركنان، نشاط آفريني و تقويت روحيه اميد را دنبال و به عنوان قلب تپنده ،گوش شنوا و چشم بيناي سازمان نقش آفريني مي كند.

امروز جهان به عرصه تبادل اطلاعات و ارتباطات نوين دست يافته و در اندک زماني در هر گوشه جهان قادر به دريافت اخبار و تصاوير از بحران هاي طبيعي و انسان ساز هستيم و اين به همت بزرگ مردان و غيور زنان عرصه ارتباطات و روابط عمومي است.

بيست و هفتم ارديبهشت هر سال، يادآور تلاش ها و خدمات ارزنده جمعي از فرزندان اين ملت در حوزه روابط عمومي بخشهاي دولتي و خصوصي است كه با اهتمام خود در مسير تحقق اهداف سازمان مربوط، نقش خود را در توسعه و پيشرفت جامعه به اثبات مي رسانند.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 95 که توسط مقام معظم رهبری، سال (( اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل )) نام گرفته است ، همگام با دولت تدبیر و امید توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند چرا که فعالان عرصه روابط عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف شعار سال دارند و باید جهادگرانه در این راستا تلاش کنند.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی استان مرکزی بالاخص شهرستان اراک تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون داریم .

ارسال نظرات