خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با نمایندگان منتخب استان:

منتخبین فارس مُجدانه در راستای خدمت به مردم تلاش نمایند

سردار غیب پرور گفت: از منتخبین مردم می خواهم تا مُجدانه و بصورت شبانه روزی در راستای خدمت هر چه بیشتر و شایسته تر به مردم استان تلاش نمایند.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۹۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر با نمایندگان منتخب مردم فارس برگزار شد.

در این دیدار صمیمانه سردار غیب پرور ضمن تبریک راهیابی منتخبین مردم فارس به مجلس شورای اسلامی، گفت: برای 18 نماینده منتخب مردم فارس آرزوی توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف استان را دارم و از ایشان می خواهم تا مُجدانه و بصورت شبانه روزی در راستای خدمت هر چه بیشتر و شایسته تر به مردم استان تلاش نمایند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با تشریح موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی، گفت: کمک به دولت یکی از یکی از انتظارات مجموعه ی سپاه و بسیج از منتخبین مجلس شورای اسلامی است، همچنین منتخبین استان فارس با حفظ وحدت و همدلی و بکارگیری همه ظرفیت های استانی و ملی در راستای توسعه همه جانبه استان فارس تلاش نمایند.

در ادامه این دیدار، نمایندگان منتخب مردم فارس با تاکید بر تلاش خالصانه برای ایجاد همدلی و همزبانی صادقانه و مومنانه، آمادگی خود را برای ایفای نقش موثر در مجلس شورای اسلامی و تلاش برای حضور موثر در تراز مردم شریف استان فارس اعلام نمودند.

نمایندگان منتخب مردم فارس همچنین بر تلاش و جدیت برای تحقق منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سیاست های ابلاغی با حفظ روحیه استکبارستیزی و جلوگیری از نفوذ دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند. 

نمایندگان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همراهی با مجموعه ی بسیج و سپاه استان، از تلاش های مجموعه ی سپاه پاسدران در راستای برقرای نظم و امنیت فرآیند انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری مردم تقدیر نموده و استمرار برگزاری جلسات با فرمانده سپاه فجر را خواستار شدند.

در بخش دیگری از نشست، نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با تهدیدات و آسیب های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی استان فارس آشنا شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها