خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی لارستان

دانشجویان بسیجی لار با خانواده شهید طلایی دیدار کردند + تصاویر

دیدار با خانواده شهید طلایی به همت بسیج دانشجویی شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان انجام شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به همت بسیج دانشجویی شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، دیدار با خانواده شهید ماشاءالله طلایی در روز میلاد با سعادت حضرت ابولفضل العباس(ع) در منزل این شهید بزرگوار با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد.

در این دیدار معنوی برادر شاه محمدی مسئول بسیج دانشجویی شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

شاه محمدی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

شاه محمدی اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است. در پایان مراسم دانشجویان از سخنان ارزشمند و نصیحت گونه مادر شهید کسب فیض نمودند.

 

۲۰۱۶۰۵۱۱_۲۱۴۸۲۴ 20160511_215238_001 20160511_215353_001

ارسال نظرات
پر بیننده ها