خبرهای داغ:
اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد:

افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان قزوین

افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان قزوين با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۷۳۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، همتی استاندار ، موسوی فرماندار ، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ، شمسی پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مدیران  کل ادارات استان و مسئولین لشکری و کشوری استان در سالن بانو مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد

سیاوش شمسی پور سرپرست اداره کل  در اين افتتاحیه ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از جشنواره و برنامه های پیش رو و اکران فیلم ها در مدت برپای جشنواره در استان قزوین که همزمان با سراسر کشور در حال اجرا می باشد ارائه کرد و  همدلی و همیاری تمامی دستگاه های استان را جهت حفظ محیط زیست استان و جلوگیری از تخریب محیط زیست خواستار شد.

شمسی پور در ادامه ارتقاء مناطق مختلف استان از شکار و تیر اندازی ممنوع به حفاظت شده و افزایش سطح مناطق تحت مدیریت در استان با حمایت استاندار را به حاضرین نوید داد .

وي تصريح كرد: استفاده از امتیاز های اجرای آمایش استان در راستای طرح تکریم ارباب و رجوع و تسریع در پاسخ به متقاضیان را با همکاری ادارات ذیربط خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیگر سخنران افتتاحیه تمامی حاضرین را در را ستای حفظ محیط زیست و همدلی و همزبانی در سال اقتصاد مقاومتی را رهنمون شدند .

در ادامه فریدون همتی استاندار قزوین طی سخنانی اجرای اقدامات مناسب در راستای حفظ محیط زیست بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در برنامه اقدام و عمل ، توجه مردم به محیط زیست حتی کاشت درخت، حفظ باغستانه ای اطراف قزوین، رفع مشکل کم آبی و رعایت اصول مصرف آب ، توجه به برنامه کنترل پسماند و حفظ محیط اطراف و کنترل کانون های ریزگرد در استان را خواستار شد.

از دیگر سخنرانان داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بود که وی نیز حفظ محیط زیست به عنوان امانت نسل آینده را به همگان توصیه نمود .

گفتني است اين جشنواره كه با استقبال پرشور شهروندان مواجه شد، با همكاري اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، شهرداری قزوین ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 25 تا 31 اردیبهشت در دو سالن بانو و شهید مطهری با اکران 150 فیلم به مدت 60 ساعت همزمان با سراسر کشور در حال اجرا  است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها